נשיא פ.ס.ז' הבהיר: "אמבפה לא יימכר או יעזוב כשחקן חופשי"

נאסר אל-חלאיפי, קיליאן אמבפה | Jean Catuffe/Getty Images

בשל השמועות על עזיבה אפשרית בקיץ 2022, נאסר אל חלאיפי העניק ראיון לל'אקיפ והתייחס לחידוש החוזה של הכוכב: "כרגע הדברים מתקדמים טוב. אין קבוצה שיכולה להתחרות במה שאנחנו מציעים לו בפריז"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים שמו של קיליאן אמבפה נקשר יותר ויותר לעבר מעבר אפשרי לריאל מדריד, כאשר גם בספרד וגם בצרפת דווח שהבלאנקוס מעוניינים בכוכב פריז סן ז'רמן ומוכנים לחכות עד קיץ 2022 עבורו, בו הוא עתיד לסיים את חוזהו במועדון הצרפתי.

נראה שנשיא פ.ס.ז', נאסר אל-חלאיפי, החליט לעשות סוף לכל השמועות הללו כאשר הבהיר בראיון לעיתון "ל'אקיפ" בצרפת: "אני רוצה להיות כמה שיותר ברור. קיליאן אמבפה יישאר בפריז סן ז'רמן וימשיך במועדון. לעולם לא נמכור אותו והוא לעולם לא יעזוב כשחקן חופשי. זה בלתי אפשרי".

בכל הקשור לחידוש החוזה של אמבפה, אל-חלאיפי הוסיף: "מה שאני יכול להגיד זה שהדברים כרגע הולכים טוב ואני מקווה שנוכל להגיע להבנות בינינו. עכשיו הוא בפריז, הוא במדינה שלו, המשימה שלו היא לא רק להיות כדורגלן, אלא גם לקדם את הליגה הצרפתית, המדינה והעיר שלו".

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

"הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים בעולם כיום. הוא גם יזכה בכדור הזהב בשנים הקרובות. אני משוכנע בכך במאת האחוזים. יש לו כל דבר שהוא צריך בשביל להישאר, אז לאן הוא עוד יכול ללכת? אילו קבוצות יכולות להתחרות בפ.ס.ז' מבחינת השאיפות והפרויקט שהן מציעות?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי