אמבפה: "האם פ.ס.ז' זה המקום הטוב ביותר עבורי? אין לי תשובה"

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אלוף העולם הצעיר יחליט על עתידו רק לאחר יורו 2020, אולם לא שלל אפשרות שיעבור לריאל מדריד: "לא אעשה מהלך שיפגע במועדון, אבל אני צריך לקבל את ההחלטה הנכונה וזה יהיה קשה מאוד"

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה עורר השבוע לא מעט הדים וייצר כותרות רבות לאור הפיצוץ ביחסים בינו לבין אוליבייה ז'ירו, כך על פי התקשורת הצרפתית שאף דיווחה השבוע כי אלוף העולם הצעיר שקל לכנס מסיבת עיתונאים במטרה לתקוף את חלוץ צ'לסי, אבל הבוקר (שבת) פורסמו דברים שאמר ואשר נוגעים לעתידו.

גם בגזרה זו כלל לא שקט סביב אמבפה, כוכב פריז סן ז'רמן שכידוע מסיים את חוזהו בעונה הבאה ואז יוכל לעזוב ללא תמורה. היו הערכות רבות שקיץ 2021 יהיה זה שבו תיאלץ פ.ס.ז' למכור אותו לריאל מדריד לפני שיעזוב לאותה קבוצה בחינם, אלא שלאחרונה בעלי פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי, הצהיר באופן חד וחלק שאמבפה לא יימכר וגם טען שהוא משוכנע שיאריך את חוזהו. בספרד אף פורסם שניימאר האריך את חוזהו עד 2025 רק לאחר שהובטח לו שאמבפה יישאר לפחות עונה נוספת.

נבחרת צרפת תפגוש ביום שלישי את גרמניה למשחק אדיר במסגרת מחזור הראשון ונראה שלאמבפה יש לא מעט על הראש. כשנשאל על עתידו בפריס סן ז'רמן, השיב: "אני אצטרך לקבל את ההחלטה הנכונה וזה יהיה קשה מאוד, אבל אני חייב את זה לעצמי. אני כרגע במקום שטוב לי בו ואני מצליח לבוא לידי ביטוי, זו הרגשה טובה, אבל האם זה המקום הטוב ביותר עבורי? עדיין אין לי את התשובה", סיפר הכוכב בן ה-22.

קיליאן אמבפה | Aurelien Meunier/Getty Images

אמבפה גם אישר כי כך או אחרת, ההחלטה תתקבל רק לאחר שצרפת תסיים את משחקיה ביורו 2020: "בפ.ס.ז' יודעים שלא אעשה מהלך מאחורי הגב או כזה שיפגע במועדון".

אגב, שחקן נוסף שנשאל על פ.ס.ז' הוא פול פוגבה, מכוכבי מנצ'סטר יונייטד שגם הוא מסיים את חוזהו בעוד שנה: "כולם יודעים שיש לי עוד שנה אחת בחוזה ועד כה לא היו שיחות על הארכה. אני כעת חושב רק על היורו ולא רוצה לשמוע שום דבר מעבר לזה. עוד לא שוחחתי עם סולשיאר על עתידי במנצ'סטר יונייטד ואם אתם שואלים, אז אין לי את מספר הטלפון של אל חלאיפי".

קיליאן אמבפה ופול פוגבה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי