דיווח בצרפת: זו ההחלטה של קיליאן אמבפה לגבי עתידו

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ב"לאקיפ" נטען כי החלוץ לא יאריך את חוזהו בפ.ס.ז' שמסתיים ב-2022 אך יישאר במועדון לעונה נוספת. עוד נטען כי ריאל מדריד ביררה לגביו לפני מספר שבועות וקיבלה תשובה ברורה: אינו למכירה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ביום שבת סיים קיליאן אמבפה טורניר מאכזב מאוד עם נבחרת צרפת כשאלופת העולם הודחה כבר בשמינית גמר היורו נגד שווייץ, כשהחלוץ החמיץ את הפנדל המכריע ולא כבש אף שער בטורניר. כעת, הוא נמצא בחופשה ומנסה לנקות את הראש, כשבכל עולם הכדורגל מצפים בקוצר רוח לדעת מהי החלטתו לגבי עתידו: האם גם בעונת 2021/22 ילבש את מדיה של פריז סן ז'רמן? הלילה (בין רביעי לחמישי) דווח בצרפת כי אמבפה קיבל החלטה להישאר בפ.ס.ז'.

"היורו הסתיים עבור צרפת, מוקדם הרבה יותר מהצפוי, וכעת עתידו של אמבפה הוא שוב הנושא הגדול. כבר כמעט שנתיים שהחלוץ נמצא בדיונים עם פ.ס.זק על הארכת חוזהו. לפני היורו הוא הבהיר כי הוא רוצה להתמקד באופן מלא בנבחרת ולא יכריע בעניין", נכתב ב"לאקיפ", העיתון הגדול בצרפת.

אז מהי ההחלטה? נטען כי אמבפה, המחזיק בחוזה עד 2022, החליט שלא לחדש את חוזהו לעת עתה אך יכבד את חוזהו במועדון ולא יעזוב בקיץ הקרוב. הוא לא ילחץ על המועדון לשים אותו ברשימת ההעברות. עוד נטען כי הכוכב כבר הודיע על כך למספר גורמים בהנהלה. עוד לפי הדיווח בצרפת, ריאל שאלה על אמבפה לפני מספר שבועות אך התשובה הייתה ברורה: הוא אינו למכירה. בתקשורת הספרדית למשל נכתב באריכות כי אמבפה עומד בפני ההחלטה הגדולה והחשובה בקריירה שלו.

אמבפה וניימאר. ימשיכו לחגוג גם בעונה הבאה בעיר האורות? | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אתמול דווח ברשת "ABC" הספרדית כי במועדון יציעו לו חוזה עתק של 50 מיליון יורו לעונה, כשדיווח אחר גרס כי הנשיא נאסר אל חלאיפי יטפל בעניין באופן אישי וימשיך לשכנעו לשנות את דעתו כדי לסגור את הדלתות אל עבר הסנטיאגו ברנבאו גם לטווח הזמן הארוך ושחלילה לא יעזוב בחינם. זה כבר די נשכח אך העונה האחרונה הייתה הפוריירה בקריירה של אמבפה שכבש 42 שערים ב-47 הופעות, שמונה מהם בליגת האלופות.

נראה כי בפ.ס.ז' קיבלו עוד קצת שקט זמני ויחד עם הצטרפותם של ג'יאנלואיג'י דונארומה, אשרף חכימי וג'ורג'יניו ווינאלדום – הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הנה שוב אחת הפייבוריטיות לזכייה בליגת האלופות אחרי שנעצרה בחצי הגמר אשתקד. הבלאנקוס, מנגד, יצטרכו להמתין לפחות עוד שנה ולהתחזק בשחקנים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי