Sport1 Banner

פיצוץ בדרך? אמבפה הציע פשרה לפריז סן ז'רמן, שסירבה

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

על פי ה"מארקה", אחרי שהכוכב סירב להצעת חוזה חדש, הוא הציע למועדון הצרפתי לחתום עם סעיף יציאה לריאל מדריד. נאסר אל חלאיפי לא מעוניין לוותר עליו בשום מחיר

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה ירצה לשכוח את יורו 2020. מי שהוביל את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל 2018 בגיל 19 בלבד סיפק יכולת מאכזבת באליפות אירופה, לא הצליח לכבוש ואף החמיץ את הפנדל שהדיח את הנבחרת של דידייה דשאן בדו קרב פנדלים מול שווייץ בשמינית הגמר.

כשריאל מדריד מאוד רוצה לצרף אותו וחוזהו מסתיים בסיום העונה, בכל עולם הכדורגל מצפים בקוצר רוח לדעת מהי החלטתו לגבי עתידו: האם גם בעונת 2021/22 ילבש את מדיה של פריז סן ז'רמן? לאחרונה פורסם כי הוא דחה את הצעת החוזה שהגישה לו הקבוצה הצרפתית, אך היום (ראשון) טוענים ב"מארקה" כי דעתו השתנתה.

פ.ס.ז' לא מוכנה למכור כרגע את הכוכב בן ה-22 לריאל מדריד ולא מתכוונת לוותר עליו בקלות, כשהיא נמצאת במצב בעייתי עם חשש מרחף שהוא לא יאריך חוזה ויעזוב בחינם בסיום העונה שבפתח. על כן, אמבפה הציע פשרה למועדון.

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ב"מארקה" טוענים שנציגי השחקן הציעו הצעת פשרה לפיה אמבפה יאריך את חוזהו, אך עם סעיף שיאפשר לו להשתחרר לריאל מדריד. בסביבתו של אמבפה מאמינים שההצעה הזו עשויה להשתלם לשני הצדדים משום שזה נותן לפריז אפשרות לקבל כסף על השחקן ולא לאבד אותו בחינם בקיץ הבא.

הבעיה? בפ.ס.ז' לא כל כך מעוניינים בכך, וסירבו. נאסר אל חלאיפי, הבעלים של המועדון, לא מעוניין לאבד את הכוכב הגדול שלו בשום מחיר – מה גם שלפי החוקים בצרפת, אסור להכניס סעיפי שחרור בחוזי שחקנים. כזכור, פריז רכשה את אמבפה ממונאקו תמורת סכום עתק דאז של 180 מיליון יורו. אמבפה שווה אולי את הכסף, אך בפריז מסתכנים בכך שהם יאבדו אותו בחינם בקיץ הבא כפי שכבר קרה עם אדינסון קבאני וטיאגו סילבה.

עוד באותו נושא: קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי