עכשיו זה רשמי: סרחיו ראמוס חתם בפריז סן ז'רמן

סרחיו ראמוס | האתר הרשמי של פריז סן ז'רמן

יממה אחרי שהבלם עבר בדיקות רפואיות וכבר התראיין לאתר הרשמי, הגיעה ההודעה הרשמית על חתימתו לשנתיים. צפוי להרוויח כ-13 מיליון יורו בשנה

(גודל טקסט)

בימים האחרונים זה כבר היה ברור, אתמול (רביעי) אף תועד הבלם במשרדי פריז סן ז'רמן לאחר שעבר בדיקות רפואיות והוא הגדיל לעשות כשהתראיין וסיפר כי ילבש את חולצה מספר 4 בעיר האורות, אבל הבוקר (חמישי) זה הפך לרשמי – סרחיו ראמוס, אחרי 16 שנה בריאל מדריד, עבר לפריז סן ז'רמן.

"המקום הטוב ביותר להמשיך לחלום, המקום הטוב ביותר להמשיך לנצח. אנחנו הולכים להילחם עם כל מה שיש לנו על הכל. קדימה פריז!", כתב סרחיו ראמוס ברשתות החברתיות מיד לאחר החתימה.

כידוע, סרחיו ראמוס בן ה-35 החל את הקריירה בסביליה, אבל אחרי שנתיים בבוגרים נרכש על ידי ריאל מדריד בקיץ 2005 ומאז ועד היום היה אחד משחקניה המרכזיים ביותר ושותף לשלל תארים, כולל ארבע זכיות בליגת האלופות וחמש אליפויות. הוא גם הבקיע 101 שערים ב-671 משחקים במדים הלבנים.

סרחיו ראמוס | פריז סן ז'רמן

פריז סן ז'רמן איבדה בעונה האחרונה את האליפות ונעצרה בחצי גמר ליגת האלופות, שנה אחרי שהפסידה בגמר המפעל, ועל כן בינתיים התחמשה בקיץ גם באשרף חכימי שנרכש מאינטר תמורת כ-70 מיליון יורו, בקשר נבחרת הולנד ג'ורג'יניו ויינאלדום שהצטרף מליברפול ללא תמורה ובשבוע הבא אמור לחתום בשורותיה גם שוער נבחרת איטליה, ג'יאנלואיג'י דונארומה, גם הוא יגיע בחינם.

ככל שידוע, סרחיו ראמוס דרש מריאל מדריד חוזה לשנתיים, אלא שהבלאנקוס הציעו לו חוזה לעונה אחת בלבד עם הפחתה קלה בשכרו, מה שהוביל לפיצוץ המו"מ ולפרידה. בפ.ס.ז', כאמור, הוא חתם לשנתיים לדרישתו ועל פי הערכות ירוויח כ-13 מיליון יורו לעונה כולל מענקים.

סרחיו ראמוס | האתר הרשמי של פריז סן ז'רמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי