שבועיים קריטיים: אמבפה יעבור לריאל מדריד או יישאר בפ.ס.ז'?

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בימים הקרובים צפוי להיות פתרון לתעלומה איפה הכוכב ישחק בעונה הקרובה. משפחתו לוחצת למכור אותו לבלאנקוס, הוא עצמו החליט לא להאריך חוזה ולעבור בחינם בעונה הבאה אם לא ישוחרר הקיץ, אך הוא חושש מהסיכון הרב

(גודל טקסט)

איפה קיליאן אמבפה ישחק בעונה הבאה? על הנייר זה נראה ברור שבפריז סן ז'רמן, שלא מוכנה כרגע למכור אותו לריאל מדריד ולוחצת בכל הכוח להחתימו על חוזה חדש, שכן חוזהו הנוכחי ייגמר בסיום העונה. ב-"AS" הספרדי טענו היום (שישי) כי עתידו של השחקן נמצא בשבועיים קריטיים מאוד. הסיבה היא שבעוד 15 ימים ייערך משחקה הרשמי הראשון של פ.ס.ז', שתגיע לישראל למפגש מול ליל בבלומפילד במסגרת הסופרקאפ הצרפתי, ואם הכוכב יתחיל את העונה עם קבוצתו – הוא צפוי גם להמשיך בה.

"בשבועיים הקרובים יהיה פתרון לתעלומה – האם אמבפה יישאר בפריז לעונה נוספת מבלי לחדש חוזה או שיעבור הקיץ לריאל מדריד", נכתב ב-"AS", שם אף ציינו כי אחד מהמקורות שהשתתפו בשיחה לגבי עתיד אמבפה בפ.ס.ז' ציין כי משפחתו של השחקן לוחץ למעברו לריאל מדריד ומפעילה לחץ כבד על פ.ס.ז' בימים המכריעים הללו.

"סביבת אמבפה מבקשת להגיע לעסקה מיידית", נכתב. הסיבה היא שמשפחת השחקן מבינה שלהתחיל את העונה בפ.ס.ז' מבלי לחתום על חוזה חדש תהווה מצב מסובך ולחוץ עבור החלוץ, עליו יופעלו לחצים כבדים. צוין כי כך או כך, אמבפה לא מתכוון להאריך חוזה ואם פ.ס.ז' תקשה על מעברו הוא יחתום בחודש ינואר בריאל מדריד ויצטרף אליה בסוף העונה – שכן מותר לנהל מו"מ עם מועדונים על העברה כאשר נותרו לך שישה חודשים עד לסיום החוזה.

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אם ממתינים לינואר, נראה שפ.ס.ז' אולי תפסיד בגדול, אך ריאל ואמבפה ירוויחו – כי הקבוצה תחסוך דמי העברה של לפחות 150 מיליון יורו, והשחקן עצמו יקבל מענק חתימה גדול מאוד של 20-30 מיליון יורו מכיוון שיגיע בהעברה חופשית. עם זאת, נראה שזה פחות מעניין את אמבפה, שסירב לאחרונה להצעת חוזה משוגעת של פ.ס.ז' – כמעט 37 מיליון יורו נטו לעונה.

אמבפה גם לא רוצה להגיע למצב הזה מכיוון שהוא עלול לסכן את תדמיתו, עלול להיפצע ועלול להתייבש על ידי פ.ס.ז' אם המועדון יבין שהוא הולך לעזוב בחינם. גם ריאל מסתכנת אם העסקה לא תקרה עכשיו, מכיוון שיופעל עליו לחץ גדול אם ימשיך. בכל מקרה, במועדון הצרפתי סירבו להציע לו חוזה עם סעיף שחרור ספציפי לריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי