פוצ'טינו האריך חוזה בפ.ס.ז': "חשוב לנו להרגיש שמאמינים בנו"

מאוריסיו פוצ'טינו | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

למרות שהקבוצה לא זכתה באליפות בפעם השנייה בלבד בעידן הקטארי, הוחלט לממש את האופציה ולהשאיר את המאמן עד 2023: "נעשה את הכל כדי לזכות בכל התארים". דיווח: אמבפה הבהיר כי יעזוב בקיץ 2022

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כחצי שנה אחרי שמונה למאמן פריז סן ז'רמן ועל אף שלא הצליח לזכות באליפות, מאוריסיו פוצ'טינו זכה הערב (שישי) מראשי פריז סן ז'רמן ולמרות כל הדיווחים על כך שקיווה לעזוב, חתם על הארכת חוזה עד יוני 2023 – אופציה שלמעשה הייתה בחוזהו וכעת מומשה.

לפי הפרסומים באנגליה, פוצ'טינו בהן לפני כחודש אפשרות לעזוב את עיר האורות כדי לעבור לריאל מדריד או לשוב לטוטנהאם, ממנה פוטר בנובמבר 2019 אחרי חמש שנים בתפקיד, אלא שהערב חתם על זה חודש לעונה נוספת והבטיח את הישארותו בפריז, במדיה שיחק בין 2001 ל-2003.

בחצי השנה של פוצ'טינו בפריז סן ז'רמן הוא אמנם לא הצליח להוביל את הקבוצה לאליפות, אבל הוא הדיח את ברצלונה מליגת האלופות, גבר גם על באיירן מינכן בצמד מפגשים ברבע הגמר ונכנע רק למנצ'סטר סיטי בחצי הגמר. בליגה הצרפתיתצברה פ.ס.ז' 82 נקודות, אבל למרות זאת איבדה את האליפות בפעם השנייה בלבד בעידן הקטארי. כידוע, ב-1.8 יגיע ארצה פוצ'טינו עם פ.ס.ז' לסופר קאפ הצרפתי שייערך בבלומפילד.

קיליאן אמבפה, מאוריסיו פוצ'טינו | Pascal GUYOT / AFP) (Photo by PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

"אני מאוד שמח שאני וכל הצוות שלי נישאר בפ.ס.ז'", אמר פוצ'טינו, "זה היה מאוד חשוב לנו להרגיש שאנחנו זוכים לכבוד ולהערכה מההנהלה ושהיא מאמינה בנו. אנחנו ניתן את המקסימום כדי שהאוהדים יהיו גאים בקבוצה וננסה להשיג את כל המטרות והתארים האפשריים. לפני 22 שנה הייתה קפטן פ.ס.ז' וכיום אני המאמן, זה חלום שמתגשם".

יש לציין שזמן קצר לאחר ההודעה על מימוש האופציה והשארת פוצ'טינו לשנתיים הבאות לפחות, בספרד פורסם פעם נוספת כי קיליאן אמבפה כבר שוחח עם המאמן והבהיר לו כי זוהי תהיה עונתו האחרונה בפ.ס.ז'. כידוע, אמבפה מעוניין לעזוב את המועדון עם תום החוזה וככל הנראה, כך על פי כל ההערכות, יעבור ללא תמורה לריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי