פ.ס.ז' אישרה: סרחיו ראמוס צפוי להיעדר מהסופר קאפ בבלומפילד

סרחיו ראמוס | Paris Saint-Germain Football/PSG via Getty Images

הבלם בן ה-35 שהצטרף מריאל מדריד ולא שיחק כלל מאז חודש מרץ, ייעדר ממפגש הכנה מול סביליה וספק גדול אם יגיע למשחק בישראל נגד האלופה ליל. לעומתו, קיליאן אמבפה עשוי להגיע ארצה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אצטדיון בלומפילד יארח ביום ראשון הקרוב את משחק "הסופר קאפ הצרפתי" בין האלופה ליל למחזיקת הגביע פריז סן ז'רמן, אבל נכון לכתיבת שורות אלה הבוקר (שלישי), עדיין לא ברור מי מכוכביו של מאוריסיו פוצ'טינו יגיע לישראל וסימן שאלה גדול מאוד יש כעת גם סביב הבלם סרחיו ראמוס, שהמפגש בתל אביב אמור היה להיות המשחק הרשמי הראשון שלו במדי פריז סן ז'רמן – דבר שככל הנראה כבר לא יקרה.

סרחיו ראמוס, שעזב את ריאל מדריד אחרי 16 שנה בהן גם שימש כקפטן ועבר ללא תמורה לעיר האורות, מתאמן מזה כשלושה שבועות, אבל לא שותף באף אחד ממשחקי ההכנה שערכה פ.ס.ז'. לפי "לאקיפ", התכנון היה שסרחיו ראמוס ייטול חלק במשחק ההכנה מול סביליה היום ב-21:00, אך פ.ס.ז' אישרה שהוא סובל מפציעה וייעדר מהמפגש מול קבוצת נעוריו.

מכיוון שסרחיו ראמוס היה פצוע בחלקים נרחבים של העונה האחרונה, למעשה שיחק רק 1,790 דקות בכל המסגרות ולא שותף באף משחק מאז חודש מרץ, בפ.ס.ז' עובדים איתו על חזרה לכושר ולא מתכוונים להמר בכל הנוגע לשילובו במשחקי הקבוצה, בוודאי לא בשלבים כל כך מוקדמים של העונה. כעת ינסו במועדון להכשירו למשחק פתיחת הליגה הצרפתית, בשבת הבאה (7.8) נגד טרואה.

מי שבוודאות ייעדרו מהמשחק בבלומפילד, בין השאר, הם מרקו וראטי וג'אנלואיג'י דונארומה שזכו עם איטליה ביורו וכן ליאנדרו פארדס, אנחל די מריה וניימאר, שזוכים לחופשה בשל השתתפותם בקופה אמריקה. קיליאן אמבפה, ששיחק עם צרפת ביורו, הצטרף לאימונים ונראה כי ייכלל בסגל ביום ראשון באצטדיון בלומפילד, אולם הערב נגד סביליה לא ישחק.

עוד באותו נושא: סרחיו ראמוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי