פוצ'טינו: "רק לפני הטיסה נחליט אם קיליאן אמבפה יגיע לישראל"

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מאמן פריז סן ז'רמן במסיבת העיתונאים לקראת הסופרקאפ מול ליל ביום ראשון בבלומפילד: "נקמה? אנחנו רוצים תיקון". גיי: "שמח שיהיה רוב של אוהדי פ.ס.ז' באצטדיון". גורבנק: "לפחות לא יהיה ג'ט לג"

(גודל טקסט)

ליל ופריז סן ז'רמן ממשיכות בהכנות לקראת הטיסה לישראל, לכבוד משחק אלוף האלופים המסורתי של צרפת, שהמהדורה ה-45 שלו תיערך ביום ראשון הקרוב (21:00) באצטדיון בלומפילד.

מחזיקת הגביע, פ.ס.ז', תגיע לסופרקאפ הזה ללא השחקנים שהופיעו בגמר היורו ובגמר הקופה (ג'אנלואיג'י דונארומה, מרקו וראטי, אנחל די מריה, לאנדרו פארדס, מרקיניוס וניימאר) והפצועים, בראשם סרחיו ראמוס, בעוד קיליאן אמבפה עדיין בספק. האלופה ליל תחסר את המגן הטורקי זקי צ'ליק בגלל הרחקה ואת השוער היווני אורסטיס קרנזיס הפצוע. רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי נעדר מאימון הבוקר ונמצא בספק.

היום (שישי) ערכו הקבוצות מסיבות עיתונאים לקראת הקרב על התואר הראשון של העונה. מאוריסיו פוצ'טינו, מאמנה של פריז סן ז'רמן, הודה שעדיין לא התקבלה החלטה בנוגע להגעת אמבפה לתל אביב: "נשב עם הצוות, ננתח את המצב של אמבפה וקימפמבה שהצטרפו לאימונים רק בימים האחרונים ונקבל החלטה מחר, לפני הטיסה".

קיליאן אמבפה, מאוריסיו פוצ'טינו | Pascal GUYOT / AFP) (Photo by PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

על דבריו של מאורו איקרדי לגבי הרצון לנקום בליל, אמר המאמן: "אנחנו לא מחפשים לנקום בליל אלא לעשות תיקון לעצמנו. אובדן האליפות וההפסד למנצ'סטר סיטי הותירו טעם מר. אין תירוצים לזה".

על הרכש אשרף חכימי: "הוא מציע לנו אפשרויות רבות, יש לו פוטנציאל רב והוא התאקלם נהדר. הוא נדבק בקורונה מיד כשהגיע, אבל התאושש ונטמע היטב בקבוצה. אנחנו ממשיכים לעבוד בשקט כדי לחזק את הקבוצה ואני מרוצה מאוד ממה שעשינו עד כה".

על הגעת דונארומה והתחרות עם קיילור נבאס: "הדבר הכי חשוב הוא שתהיה תחרות בריאה. המועדון לא רוצה רק 11 שחקנים אלא הרבה יותר. התחרות הזו תעזור לכולם לשפר את רמתם".

הקשר אידריסה גיי, ששימש כקפטן פ.ס.ז' בהכנה, נשאל על תמיכת הקהל בבלומפילד והשיב: "אני שמח לשמוע שיהיה רוב בעד פ.ס.ז' באצטדיון. אנחנו לא יכולים לחכות למשחק. אני שמח להגיע לישראל ומקווה שנניף את הגביע בסופו של הערב".

ג'אנלואיג'י דונארומה | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

ז'וסלן גורבנק, האיש שהחליף את כריסטוף גאלטייה כמאמנה של האלופה, יערוך למעשה בבלומפילד את הופעת הבכורה שלו בתפקיד. ליל מעולם לא זכתה בסופרקאפ הצרפתי (הפסידה ב-1955 וגם ב-2011) והמאמן החדש אמר: "אי אפשר לתכנן לזכות בתואר, יש כל כך הרבה מדדים שנכנסם כאן למשוואה. הדבר הכי חשוב זה שנהיה מוכנים בעוד יומיים. אין תואר קטן, כל תואר הוא חשוב בחיים של מועדון וגם לקריירה של כל שחקן ואיש צוות".

על פ.ס.ז': "ברור שהם ירצו להגן על התואר בו זכו בשמונה השנים האחרונות. שמונה שנים רצוף, זה ענק. אני יודע שהם לא בסגל מלא, אבל יש חיסורים בשני הצדדים. יש לנו סגל עם הרבה תשוקה ואנרגיה שיכול להתמודד איתם וגם להיות במאבק על האליפות".

על קיום המשחק מחוץ לצרפת: "זו הבחירה של מנהלת הליגה ואנחנו צריכים לכבד אותה. לפני כמה שנים שיחקתי עם המועדון הקודם שלי (גנגאן) בבייג'ינג וזה היה בעייתי אפילו יותר מבחינת הפרשי השעות. פה לפחות לא יהיה ג'ט לג, זה הבדל של שעה בלבד. והמסע לא ארוך. מבחינתי זה משחק שאנחנו צריכים לקיים ותואר שאנחנו רוצים לזכות בו. נצטרך לתת את המקסימום, לייצג את הכדורגל הצרפתי ולתת הכול כדי לנצח".

ז'וסלן גורבנק | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי