הסגל המלא נחשף: אמבפה לא יגיע לסופרקאפ הצרפתי בבלומפילד

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

אכזבה לקהל הישראלי: פריז סן ז'רמן הודיעה מי יגיעו למשחק נגד ליל, הכוכב נותר בחוץ. קימפמבה, שחזר יחד עם הצרפתי מהיורו, נכלל בסגל, כמו גם ווינאלדום וחכימי. ניימאר, ראמוס, די מריה ודונארומה בחוץ

(גודל טקסט)

אלוף האלופים ה-45 בתולדות צרפת ייערך מחר (ראשון, 21:00) במיקום היסטורי – אצטדיון בלומפילד בישראל. אחרי נדידות רבות בשנים האחרונות מחוץ לצרפת, הפעם הסופרקאפ יהיה כאן אצלנו, כאשר האלופה ליל תנסה לעצור את רצף הזכיות של מחזיקת הגביע פריז סן ז'רמן, שהניפה את תואר אלוף האלופים בשמונה השנים הקודמות.

כולם המתינו לדעת האם קיליאן אמבפה יעלה על הטיסה לישראל, אחרי שהצטרף רק בימים האחרונים לאימונים פ.ס.ז', אבל בסופו של דבר החליט מאוריסיו פוצ'טינו להשאיר את הכוכב בפריז. לעומתו, פרסנל קימפמבה שחזר יחד עם אמבפה אחרי ההופעה ביורו, נכלל בסגל לתל אביב.

עוד נעדרים: ג'אנלואיג'י דונארומה, מרקו וראטי, אנחל די מריה, לאנדרו פארדס, מרקיניוס וניימאר ששיחקו בגמרים של יורו 2020 וקופה אמריקה, סרחיו ראמוס, ראפיניה וחואן ברנאט הפצועים. שני שחקני הרכש הנוצצים, אשרף חכימי וג'ורג'יניו ווינאלדום, דווקא כן נכללו בסגל לקרב על התואר הראשון של העונה.

הרכב משוער: קיילור נבאס, אשרף חכימי, תילו קהרר, עבדו דיאלו, לייבין קורזאבה, אנדר הררה, אידריסה גיי, ג'וניור דינה אבימבה, יוליאן דראקסלר, ארנו קלימואנדו, מאורו איקרדי.

ז'וסלן גורבנק, האיש שהחליף את כריסטוף גאלטייה כמאמנה של האלופה, יערוך למעשה בבלומפילד את הופעת הבכורה שלו בתפקיד. ליל מעולם לא זכתה בסופרקאפ הצרפתי (הפסידה ב-1955 וגם ב-2011) ותנסה לעשות את זה ללא המגן המורחק זקי צ'ליק והשוער היווני אורסטיס קרנזיס שסובל מפציעה. רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי בספק, בעוד בני ארצו שקה וטיאגו ג'אלו שהתעמתו ביניהם במשחק אימון, ירצו את עונש ההרחקה רק בליגה ויוכלו לשחק מחר.

הרכב משוער: לאו ז'ארדים, טיאגו ז'אלו, ז'וזה פונטה, סוון בוטמן, פיליפ ברדאריץ', לואיז אראוז'ו, בנז'מן אנדרה, שקה, ג'ונתן במבה, ג'ונתן דייויד, בוראק יילמאז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי