דיווח: בעקבות הגעתו הצפויה של מסי, אמבפה "קרוב מתמיד לעזיבה"

קיליאן אמבפה | Alex Grimm/Getty Images

החתימה המסתמנת של הארגנטינאי בקבוצה מעיר האורות תסלול את דרכו של החלוץ לריאל מדריד כבר החודש: "אפילו ההחתמות של ראמוס, ווינאלדום, חכימי ודונארומה לא עזרו לשנות את דעתו"

(גודל טקסט)

מעברו המסתמן של ליאו מסי לפריז סן ז'רמן כבר מתחיל להשפיע על סגנית אלופת צרפת. לפי דיווח שפרסם הערב (שישי) העיתונאי אנדי אונרוביה, מי שחשף לאחרונה כי סרחיו ראמוס יצטרף לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, הגעתו הצפויה של מסי תסלול את דרכו של קיליאן אמבפה לריאל מדריד. הכוכב הצרפתי, שמסרב להאריך את חוזהו בקבוצה מעיר האורות, עשוי לעזוב לריאל מדריד כנראה כבר החודש ועל פי הפרסומים, "הוא מעולם לא היה קרוב לעזיבת פריז סן ז'רמן יותר מעכשיו".

"אפילו ההחתמות של סרחיו ראמוס, ג'ורג'יניו ווינאלדום, אשרף חכימי וג'יאנלואיג'י דונארומה לא עזרו לגרום לאמבפה לשנות את דעתו ולרצות להישאר בפריז. למרות שבצרפת דיווחו בהתחלה שהוא עשוי להשלים את העונה שנותרה לו בחוזה, עכשיו נראה שהוא עשוי לעזוב כבר במהלך אוגוסט", טען אונרוביה.

עזיבתו של אמבפה היא בלתי נמנעת במקרה שמסי יגיע. הצרפתי כבר החליט שלא יאריך את החוזה שלו וכן צפוי להיווצר עומס במשכורות במועדון עם החתימה של מסי. בנוסף, הלחץ יהיה על פריז סן ז'רמן שתצטרך למצוא עכשיו, יותר מתמיד, פתרון לבעיית אמבפה – למכור או להשאיר לעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי