חכימי ואיקרדי כבשו, פ.ס.ז' הפכה פיגור מוקדם ל-1:2 על טרואה

מאורו איקרדי | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

כשהיא ללא ניימאר, וראטי וראמוס, סוללת הכוכבים מעיר האורות נכענה לאל חג'אם כבר בדקה התשיעית, אך מגן הרכש והחלוץ הפכו במהרה (21,19) בדרך לניצחון במחזור הפתיחה. ליון נעצרה בביתה עם 1:1 מול ברסט

(גודל טקסט)

עונת 2021/22 בליגה הצרפתית יצאה אמש (שישי) לדרך עם 1:1 בין מונאקו לנאנט, וזו הייתה התוצאה גם בין ליון לברסט. אלא שמירב תשומת הלב הלכה לעבר פריז סן ז'רמן, שפתחה את העונה עם 1:2 קשה בחוץ על טרואה העולה החדשה, עדיין בלי ניימאר וכמובן בלי מסי שמתקרב לחתימה.

טרואה – פריז סן ז'רמן 2:1

פריז גועשת ונרגשת לקראת הגעתו הצפויה של לא אחר מאשר ליאונל מסי. ובינתיים, סגנית האלופה פתחה עונה בליגה הצרפתית עם משחק נוח על הנייר מול העולה החדשה, שהסתיים בניצחון קשה. פוצ'טינו פתח בהרכב החזק העומד לרשותו עם קיליאן אמבפה הכוכב הגדול וגם עם המוחתמים של הקיץ אשרף חכימי וג'ורג'יניו ויינאלדום. מי שלא שיחקו היו ניימאר שרק חזר מחופשה, מרקו וראטי וכמובן גם סרחיו ראמוס שעדיין פצוע ומחכה לבכורה שלו.

פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחת, שעלתה ליתרון מפתיע מאוד מרגלי וואליד אל חג'אם בדקה התשיעית. אלא שכעבור 10 דקות אנדר הררה הכניס כדור עומק לחכימי. המגן התוקף הסתנן לרחבה ומזווית קשה ירה פנימה. כעבור שתי דקות בלבד קיליאן אמבפה מצא את מאורו איקרדי, שהשתחרר יפה מהשומר שלו ובעט לרשת. ניצחון בכורה לפריז במשחק הבכורה ועם הסגל שיעמוד לרשות פוצ'טינו העונה, עוד הרבה מאוד ניצחונות מחכים לאוהדי הקבוצה העונה.

קיליאן אמבפה | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

ליון – ברסט 1:1

פטר בוס החל את הקדנציה שלו בליגה הצרפתית עם תיקו ביתי מאכזב מול ברסט. ליון החזיקה בכדור יותר מ-77 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-43 נעקצה על ידי אירבן קרדונה, שדהר באין מפריע והפציץ פנימה. אנתוני לופס מנע מברסט להשיג שער שני ובדקה ה-60 נכנס החלוץ האלג'יראי איסלם סלימאני, שאחרי שתי דקות כבר השווה מבישול של קרל טוקו אקמבי.

איסלם סלימאני חוגג | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי