המאבק המשפטי נגד פ.ס.ז' נמשך: "המטרה – למנוע את רישומו של מסי לליגה"

ליאו מסי | SAMEER AL-DOUMY/AFP via Getty Images

עו"ד מוביל בצרפת הגיש תביעה נגד המועדון שהחתים את הכוכב בעידוד בעלי מניות מברצלונה, וגילה: "ביקשנו לבטל את החוזה שלו. קיבלתי איומים על חיי ברשתות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בזמן שפריז סן ז'רמן חוגגת את ההחתמה של ליאו מסי ומתכוננת לטקס גרנדיוזי בו יוצג בקבוצה, גוברים הקולות הקוראים לחקור את התנהלות המועדון הצרפתי ולבדוק האם המהלך אכן חוקי וכשר.

חואן ברנקו, עו"ד צרפתי מוכר שייצג בעבר בין היתר את עמנואל מקרון וג'וליאן אסאנג', מוביל את התביעה שהוגשה לבית המשפט בצרפת, בעידודם של כמה בעלי מניות בברצלונה. ברנקו ממשיך לטעון שההחתמה של מסי מהווה הפרה של חוקי הפייר-פליי הפיננסי ושסך המשכורות בקבוצה יעבור את הרף המותר בחוק. גם אחרי שמסי חתם רשמית, הוא לא מתכוון לעצור.

"ביקשנו לבטל את החוזה של המסי, אבל ייקח זמן עד שזה יעלה לדיון. בכל מקרה, גם אחרי שהוא חתם המטרה שלנו היא למנוע את רישומו לליגה הצרפתית", אמר ברנקו ל"מונדו דפורטיבו", והוסיף: "אם הייתי עורך הדין של מסי, הייתי ממליץ לו לבדוק אפשרויות אחרות ולא לחתום בפ.ס.ז'. זה פתח להרבה בעיות מבחינתו".

ברנקו אף גילה שמאז שהתברר שהוא זה שעומד מאחורי התביעה, הוא סופג איומים ועלבונות. "קיבלתי איומים על חיי ברשתות החברתיות, במיוחד בטוויטר. ברור שבצרפת אף אחד לא אוהב את המהלך שאני יוזם כרגע", אמר.

ליאו מסי | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי