ראמוס ייעדר בחודש הקרוב, פוצ'טינו על אמבפה: "הוא שחקן שלנו"

סרחיו ראמוס | Paris Saint-Germain Football/PSG via Getty Images

פ.ס.ז' תארח בשבת את שטרסבורג ללא הבלם, שיערוך בכורה רק באמצע ספטמבר. המאמן מתרגש לשחק לעיני אצטדיון מלא והתייחס לעתידו של הצרפתי. ניימאר ודי מריה עשויים לפתוח. בנוסף: האלופה ליל פוגשת את ניס וגלטייה

(גודל טקסט)

בצל המעבר העצום של ליאונל מסי מברצלונה לפריז סן ז'רמן, המחזור השני בליגה הצרפתית יימשך מחר (שבת) עם שני משחקים נוספים, בהן ישתתפו שתי הקבוצות שנאבקו אשתקד על האליפות עד לרגע האחרון. . פריז סן ז'רמן תשחק נגד שטרסבורג (22:00), אבל מספר 30 החדש שלה יישב ביציע והאוהדים ימתינו קצת כדי לראות אותו בפעולה. במשחק מאוד מסקרן, ליל תארח את ניס (18:00) ואת המאמן שהוביל אותה לאליפות, כריסטוף גאלטייה.

פריז סן ז'רמן – שטרסבורג

פסטיבל ליאו מסי יפנה את מקומו לטובת כר הדשא, כשהכוכב הארגנטינאי יישב ביציע ויצפה בחבריו החדשים מנסים לרשום ניצחון שני משני משחקים. גם הבלם סרחיו ראמוס שהגיע מריאל מדריד ינוח, כאשר הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בסגנית האלופה לאחר פגרת הנבחרות הקרובה, באמצע ספטמבר – כלומר בעוד כחודש. בימים האחרונים דובר רבות על כך שהקבוצה מבירת צרפת תשחרר לא מעט שחקנים, אבל בינתיים כולם עדיין כאן והמאבק על חולצת ההרכב גדול. שני המשחקים בעונה שעברה הסתיימו עם רביעיות של פריז (0:4 בבית, 1:4 בחוץ) ואף אחד לא יתפלא אם גם הפעם החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו תפציץ.

במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק הודיעו בקבוצה כי גם הבלם שהצטרף הקיץ מריאל מדריד, סרחיו ראמוס, לא אמור ליטול חלק במשחק הקרוב, וגם לא בתקופה הקרובה. ראמוס, שמחלים מפציעה בשוק, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה רק באמצע חודש ספטמבר. גם קולין דאגבה ייעדר ולא ישוב עד אמצע החודש הבא. לעומת זאת, הקשר אידריסה גיי החלים מקורונה ושב לאימונים, כאשר גם המגן חואן ברנאט שב להתאמן באופן מלא.

אידריסה גיי | Fran Santiago/Getty Images

מאוריסיו פוצ'טינו לא ממש נתן רמז למתי ליאו מסי יערוך את הופעת הבכורה בקבוצה, אך הוא התייחס לעתידו של כוכב אחר, קיליאן אמבפה: "האם הוא יהיה כאן בעוד שלושה שבועות? האם אני מסכים עם מה הנשיא אמר בעניינו? אני לא מגיב על מה שהנשיא אומר, הוא הבוס שלי. קיליאן הוא שחקן שלנו, ואין מה להוסיף". פו'צטינו טרם הבהיר מי ייכלל בסגל למשחק, אך לפי ההערכות, כמה שחקנים שחזרו מאוחר מטורנירי הנבחרות, כמו ניימאר ואנחל די מריה, עשויים להיכלל בהרכב.

המאמן הסביר כיצד יתמודד עם כמות הכישרון שעומדת לרשותו: "יש לנו סגל מאוזן מאוד. אנחנו יודעים שמסי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. יש לנו כמה שחקנים, כמו קיליאן אמבפה, שהם מהטובים בעולם. צריכים לוודא שכל הכישרונות הללו יעבדו לטובת הקבוצה". כמו כן, המאמן התרגש מהעובדה שהפארק דה פראנס סוף סוף צפוי להיות מלא באוהדים: "זה חלום שמתגשם. מאז שהגעתי לכאן רציתי שנשחק לעיני פארק דה פראנס מלא. האוהדים היו נהדרים במשחק החוץ בטרואה, וזה יביא אושר להיות איתם מחר בפריז".

מאוריסיו פוצ'טינו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

ליל – ניס

כשלושה חודשים אחרי שהוליך את ליל לאליפות מזהירה, כריסטוף גלטייה יחזור לסטאד פייר מורואה, הפעם כיריב. בוראק יילמאז וג'ונתן איקונה ינסו להמשיך לתת את הטון בחלק הקדמי של המארחת, בעוד בניס קספר דולברג אמור לפתוח אחרי שבמחזור הפתיחה הוא עלה מהספסל. רנאטו סאנצ'ס שסובל מפציעה קלה בירך, עלול להיעדר משורות ליל, בזמן שעדיין לא ברור אם הוא יישאר או יימכר לאחת מהקבוצות הגדולות באירופה. כזכור, האלופה החלה את העונה ב-3:3 דרמטי נגד מץ, כולל שער שוויון של יילמאז במהלך האחרון של המשחק, כאשר גם ברשותה של ניס נקודה אחת, אחרי 0:0 מול ריימס של אוסקר גרסיה ופרדראג ראיקוביץ'.

כריסטוף גלטייה | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי