בהלה בצרפת: שחקן בורדו התמוטט על הדשא במשחק נגד מארסיי

סמואל קאלו | SYLVAIN THOMAS/AFP via Getty Images

סלומון קאלו נזקק לטיפול בזמן שהשחקנים מקיפים אותו כדי למנוע תיעוד, לפני שהוחלף בדקה ה-14. המשחק נגמר ב-2:2. פטר בוס וליון עדיין ללא ניצחון אחרי 3:0 נגד אנז'ה, משחק משוגע לריימס במונפלייה

(גודל טקסט)

המחזור השני בצרפת יכול היה להסתיים בצורה טרגית, כאשר סמואל קאלו התמוטט הערב (ראשון) במשחקה של בורדו מול מארסיי. השחקן הניגרי התאושש לאחר טיפול ואפילו ניסה להמשיך לשחק, כשקבוצתו חזרה מפיגור ל-2:2 בסטאד ולודרום. מוקדם יותר, אנז'ה הביסה 0:3 את ליון המאכזבת ונותרה מושלמת יחד עם פריז סן ז'רמן. גם העולה קלרמון עם מאזן מושלם בזכות 0:2 על טרואה, בעוד ריימס של אוסקר גרסיה חילצה 3:3 ממונפלייה.

מארסיי – בורדו 2:2

רגעי בהלה כבר בדקה החמישית בסטאד ולודרום הזכירו את מקרה כריסטיאן אריקסן ביורו. סמואל קאלו, שחקנה הניגרי בן ה-23 של בורדו, התמוטט על כר הדשא כשעמד בחומה לקראת כדור חופשי. מיד לאחר מכן שחקני שתי הקבוצות הקיפו אותו ומנעו תיעוד שלו מקבל טיפול, בדיוק כפי שעשו שחקני דנמרק ביורו. קאלו התאושש ואפילו חזר לשחק, אבל בדקה ה-14 פינה את מקומו לטובת רמי אודן וזכה לתשואות רמות גם מאוהדי מארסיי.

אחרי שכולם נרגעו מהדרמה של קאלו, גם היה כדורגל טוב. מארסיי, שהפכה פיגור 2:0 במונפלייה לניצחון 2:3 בשבוע שעבר, קיבלה שער שני העונה מג'נגיז אונדר הטורקי (34) ושער שלישי מדימיטרי פאייה (41), אבל טימותי פמבלה, הבלם בן ה-18 שהגיע בהשאלה מפ.ס.ז', צימק בדקה ה-51 ושש דקות אחריו היה זה המחליף אודן שהשווה. לאונרדו באלרדי הורחק בדקה ה-89 לאחר עבירה גסה ומארסיי סיימה ב-10 שחקנים ועם נקודה בלבד.

סמואל קאלו, שחקני מארסיי | SYLVAIN THOMAS/AFP via Getty Images

אנז'ה – ליון 0:3

המארחת הגיעה למשחק הבית הראשון שלה העונה במומנטום טוב אחרי ניצחון 0:2 בחוץ על שטרסבורג, בעוד קבוצתו של פטר בוס הסתפקה ב-1:1 נגד ברסט. בדקה ה-20 עלו השחורים-לבנים ליתרון, כאשר מסירת רוחב של ג'ימי קאבו מצאה את סופיאן בופאל, שדחק את רגלו רגע לפני שהכדור בורח וכבש מול שער ריק. בדקה ה-53 היתרון הוכפל, כאשר מרסלו מסר אחורנית לשוער אנתוני לופס, אך המסירה הייתה חזקה מדי והסתיימה בשער עצמי אומלל.

המשחק המסויט של האורחת נמשך כאשר בדקה ה-64 מקסוול קורנה הורחק בצהוב שני, ו-12 דקות לאחר מכן קבע אזדין אונאהי את תוצאת המשחק עם בעיטה לפינת השער של לופס. הקבוצה של ז'ראלד בטיקל ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת ונצמדת לפריז סן ז'רמן בצמרת. ליון, בדומה לליל ומונאקו, רושמת פתיחת עונה מאכזבת עם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים.

סופיאן בופאל חוגגים | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

ריימס – מונפלייה 3:3

נקודה שנייה לאוסקר גרסיה, חגיגת שערים שנייה למונפלייה. אחרי שאיבדה יתרון 0:2 בבית מול מארסיי והפסידה 3:2 במחזור הקודם, מונפלייה הוליכה הפעם משער של המגן השמאלי ניקולא קוזה (5), ריימס הפכה עם צמד של מורטו קסאמה (7 ו-26) והאורחת הגיבה עם מהפך משלה בזכות צמד החלוצים אנדי דלור (38) וגאטן לאבורד (43). מאמן מכבי תל אביב לשעבר ערך חילופים התקפיים ובדקה ה-83 קיבל את השוויון מרגלו של אילן קבאל, שחגג שער בכורה בליגה הראשונה.

קלרמון – טרואה 0:2

קרב העולות הסתיים בניצחון שני של קלרמון, שפותחת את העונה ההיסטורית שלה בליג 1 עם מאזן מושלם וללא ספיגות אחרי שני מחזורים. מוחמד באיו, מלך שערי ליגת המשנה שכבש את אחד משני השערים בבורדו, הצטיין גם הפעם עם צמד בדקות 53 ו-65, אחרי שטרואה איבדה את עיסא קאבורה שהורחק בצהוב שני כבר בדקה ה-33.

שחקני קלרמון חוגגים | JEAN-PHILIPPE KSIAZEK/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

נאנט – מץ 0:2
ברסט – ראן 1:1
לאנס – סט. אטיין 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי