בנזמה האריך חוזה בריאל מדריד, אודגור וראמסדייל עברו לארסנל

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Juan Manuel Serrano Arce / Contributor

החלוץ ישאר עד 2023, ואלוורדה צפוי גם כן לחתום על חוזה חדש. התותחנים שילמו לבלאנקוס 40 מיליון יורו על הנורבגי ורכשו גם את שוער שפילד יונייטד. בניגוד לדיווחים בספרד, ב"לה פריזיאן" טוענים כי אין מגעים לרכישת אמבפה מפריז. אנדומבלה לריאל, ברצלונה או באיירן?

(גודל טקסט)

רשמי

* כצפוי וכפי שדווח בשבועות האחרונים, קארים בנזמה האריך את החוזה שלו בריאל מדריד וחתם לעונה נוספת, כלומר עד 2023. החלוץ הצרפתי בן ה-33 הגיע לריאל מדריד מליון ב-2009 וישלים 14 שנה בתום החוזה שלו. הוא זכה עם ריאל מדריד בשלוש אליפויות, שני גביעים וארבע פעמים בליגת האלופות. לפני כן בנזמה זכה עם ליון בארבע אליפויות.

* ארסנל הודיעה על צירופו של מרטין אודגור. הקשר הנורבגי, שהושאל בעונה שעברה אל התותחנים מריאל מדריד, נרכש תמורת כ-40 מיליון יורו מהבלאנקוס.

* היום העמוס של ארסנל נמשך עם רכישתו של שוער שפילד יונייטד, ארון ראמסדייל תמורת 24 מיליון פאונד. השוער בן ה-23 שנמנה על סגל נבחרת אנגליה ליורו, צפוי להיות השוער הבכיר של מיקל ארטטה. ראמסדייל קיבל את החולצה מספר 32.

* סביליה הודיעה על רכישתו של רפא מיר מוולבס תמורת 15 מיליון יורו. גם אתלטיקו מדריד הייתה קרובה להשלים את העסקה, אבל כעת היא תמקד את מאמציה בחיפוש אחר חלוץ אחר. החלוץ בן ה-24, שהושאל בעונה שעברה להואסקה, חתם על חוזה עד 2027.

חרמן פסלה, בלם נבחרת ארגנטינה בן ה-30, חזר לקדנציה שנייה בבטיס, שרכשה את כרטיסו מפיורנטינה תמורת 4 מיליון יורו. פסלה חתם לארבע שנים וזכה לסרטון וולקאם מושקע במיוחד (בציוץ המצורף), בהשראת משחק המחשב GTA ובכיכובו של החבר לקבוצה אייטור רויבאל.

גארי קייהיל, בלם צ'לסי ונבחרת אנגליה לשעבר, חתם על חוזה לעונה אחת בבורנמות' מהצ'מפיונשיפ.

* קשר נבחרת צ'כיה, יאקוב יאנקטו, השלים את המעבר מסמפדוריה לחטאפה. הצ'כי בן ה-25, שנטל חלק בהגעה של נבחרתו לרבע גמר יורו 2020, עוזב את איטליה אחרי שבע שנים. על פי הדיווחים, הספרדים ישלמו תמורתו שישה מיליון יורו.

דריו בנדטו נפרד ממארסיי והצטרף למושבה הארגנטינאית באלצ'ה שכוללת כרגע חמישה שחקנים. מדובר בהשאלה לעונה אחת.

ג'יימס וורד-פראוס חתם על חוזה לחמש שנים נוספות בסאות'המפטון. הסיינטס דחו במהלך הקיץ הצעה של 25 מיליון ליש"ט מאסטון וילה על הקפטן שלהם.

אוזאן טופאן, קשר נבחרת טורקיה בן ה-26, חתם לעונה אחת בווטפורד כמושאל מפנרבחצ'ה.

* שאלקה, שמשחקת העונה בבונדסליגה השנייה, צירפה בהשאלה את הבלם-קשר היפני קו איטאקורה בן ה-24, עם אופציית רכישה ממנצ'סטר סיטי ב-4 מיליון יורו.

שמועות

* אחרי הארכת החוזה של קארים בנזמה, ריאל מדריד סיכמה על חוזה חדש גם עם פדריקו ואלוורדה. הקשר האורוגוואי אמור לחתום על חוזה לשנתיים נוספות, הבלאנקוס מתכוננים להודעה הרשמית על כך בתחילת השבוע.

* לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, ר.ב. לייפציג היא המועמדת המובילה לרכוש את אילאיש מוריבה, שחקנה הצעיר של ברצלונה שהסתכסך עם המועדון. הקבוצה הגרמנית תפתח במו"מ עם ברצלונה בימים הקרובים.

* לפי "האתלטיק", טנגי אנדומבלה שלא נמצא בתוכניות של טוטנהאם מועמד לבאיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה. אף אחת משלוש הקבוצות לא הביעה רצון לרכוש אותו בשלב זה, אבל ייתכן שהקשר יעבור לאחת מהן בהשאלה.

* אחרי שיוזואה קימיש סיכם את תנאיו, גם לאון גורצקה הגיע לסיכום על הארכת החוזה שלו. עדיין אין הודעה רשמית, אבל הדברים נראים טוב מאוד.

* אחרי שהביע את רצונו לעזוב את ססואולו, באיטליה מדווים שמילאן נחושה לשים את ידה על דומיניקו ברארדי. מחירו של קשר נבחרת איטליה מוערך ב-40 מיליון יורו והרוסונרי מגבשים עסקת השאלה עבורו.

* פבריציו רומאנו מדווחים שמארסיי סיכמה עם פיורנטינה על רכישתו של פול לירולה תמורת 13 מיליון יורו. השחקן צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה מדרום צרפת.

* בניגוד לדיווחים בספרד, ב"לה פריזיאן" טוענים כי אין כל מגעים בין ריאל מדריד לפריז סן ז'רמן בנוגע להעברת קיליאן אמבפה בחלון הנוכחי. נאסר אל חלאיפי לא מתכוון לתת לו ללכת.

אדוארדו קמאבינגה מתקרב לפריז סן ז'רמן? על פי הדיווחים בצרפת, הקשר הצעיר לוחץ על העסקה ולראן אוזל הזמן בניסיון למכור אותו, שכן בקיץ הבא כבר יהיה שחקן חופשי. 30 מיליון יורו זה סכום הבסיס למשא ומתן.

* על פי "ל'אקיפ", ריאל מדריד סימנה את אורליאן טשואמני, קשרה המוכשר של מונאקו וממתינה לראות האם קבוצתו תודח בפלייאוף ליגת האלופות. גם מנצ'סטר יונייטד בעקבותיו.

אלסנדרו פלורנצי קרוב למעבר למילאן, לאחר שהושג סיכום עם רומא בנוגע להשאלה לעונה עם אופציית רכישה. המגן הימני ששיחק בעונה הקודמת בפריז סן ז'רמן, כבר סגר את תנאיו.

אלסנדרו פלורנצי, קווין דה בריינה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

* כעת אמורה מילאן להעביר את כובד משקלה לשיחות עם צ'לסי בנוגע להשאלה נוספת של הקשר הצרפתי טיימואה בקאיוקו.

* מונאקו החליטה למכור את החלוץ האיטלקי פייטרו פלגרי בן ה-20, שמבוקש מאוד בסרייה A ועשוי להצטרף גם הוא למילאן.

* אינטר ממשיכה במגעים עם בורוסיה מנשנגלדבאך במטרה לרכוש את מרכוס תוראם הצרפתי, לאחר שאטאלנטה עומדת בסירובה למכור כרגע את דובאן ספאטה. הדרישה של הגרמנים: 30 מיליון יורו.

* אחרי הפרידה מבנדטו, מארסיי מחפשת חלוץ נוסף לסגל והחלה במגעים עם בורדו להעברת הוואנג אוי-ג'ו.

אלכסי בקה בקה, קשר הנבחרת הצעירה של צרפת, צפוי להשלים את המעבר מקון ללוקומוטיב מוסקבה תמורת 6 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי