למרות המאזן המושלם, פוצ'טינו מודאג: "מעדיף 0:1 קטן ולא לספוג"

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו | GettyImages

פריז סן ז'רמן טרם איבדה נקודות בליגה אחרי 2:4 על ברסט, עדיין ללא מסי וניימאר, אך המאמן ביקר את ההגנה: "צריכים לדעת להתמודד טוב יותר עם התקפות מתפרצות". די מריה מרוצה: "טוב שפתחנו כך". גיי פרגן לאמבפה: "היה מצוין"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

שלושה משחקים, שלושה ניצחונות. פריז סן ז'רמן אמנם עדיין לא הציגה את התותחים הכבדים שלה העונה, אך גם בלי ליאונל מסי וניימאר, נראה שהיא לא מתקשה. אמש (שישי) שמרה הקבוצה על מאזן מושלם בליגה הצרפתית, כשגברה 2:4 על ברסט והיא עם תשע נקודות מתשע אפשריות. אלא שלמרות התוצאות הטובות, בקבוצה מודאגים מחוליית ההגנה, שלא הצליחה לשמור על רשת נקייה באף אחד ממשחקי הליגה שנערכו עד עתה.

לצד מחמאות לחלק ההתקפי, בתקשורת הצרפתית ביקרו את ההגנה החלשה של הפריזאים, כשגם מאוריסיו פוצ'טינו התייחס לנושא: "אני מעדיף לנצח 0:1 קטן ולא לספוג שער, אבל אנחנו רק בתחילת העונה. היה לנו קשה בדקות מסוימות אבל ידענו להתעלות וזה משמח אותי. אנחנו צריכים לדעת להתמודד טוב יותר עם התקפות מתפרצות והתקפות מעבר ואני בטוח שזה מה שנעשה".

"אני מאושר מההזדמנות שניתנה לי – לשחק שוב בקבוצה שאני אוהב ועוד לנצח", אמר אנחל די מריה. "זה יתן לנו ביטחון להמשך, טוב מאוד שפתחנו כך". גם אידריסה גיי מרוצה: "שיחקנו היטב, מדויק ונכון. היו רגעים פחות טובים אבל אני לוקח מהמשחק הזה לא מעט דברים חיוביים. קיליאן היה מצוין אבל לצערי ספגנו שערים שטותיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי