פרדראג ראיקוביץ': "זה יהיה נס לא לספוג נגד פריז סן ז'רמן"

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

ליאונל מסי צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בצרפת ביום ראשון, שוער ריימס מודע לכך ומנמיך ציפיות: "משחק נגד שחקנים מעולם אחר"

(גודל טקסט)

אם לא תהיה הפתעה מרעישה, ביום ראשון יערוך ליאונל מסי את הופעת הבכורה שלו בפריז סן ז'רמן. כחודש וחצי מאז משחקו האחרון, בגמר הקופה אמריקה עם נבחרת ארגנטינה, וכשבועיים לאחר שהחל להתאמן עם קבוצתו החדשה, הפרעוש מוכן למשחקו הראשון במדים שאינם של ברצלונה והבכורה צפויה להיות נגד ריימס, קבוצתם של המאמן אוסקר גרסיה והשוער פרדראג ראיקוביץ', שני אקסים של מכבי תל אביב.

כל הכרטיסים למשחק אזלו מזמן ומובן מאליו שיהיו מיליונים ברחבי העולם שיצפו בהופעת הבכורה של מסי בפריז סן ז'רמן, אבל מי שיהיה אמון על הניסיון להרוס לארגנטינאי ולשאר כוכביו של מאוריסיו פוצ'טינו הוא ראיקוביץ'.

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס מול ניימאר
| אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

השוער הסרבי כבר פגש את קילאן אמבפה, ניימאר, אנחל די מריה ושאר כוכבי פריז סן ז'רמן, אבל כעת הוא מצפה לבכורה נגד הפרעוש: "זה יהיה נס אם אשמור על שער נקי, כן. אנחנו נשחק נגד שחקנים מעולם אחר ואני יודע עד כמה קשה יהיה לעצור אותם. נעשה כמיטב יכולתינו כדי לעצור אותם".

בצל ניסיונותיה של ריאל מדריד לרכוש את אמבפה, ראיקוביץ' סירב להתייחס לכך וגם בחר לענות בדיפלומטיות לשאלה מי מבין מסי, אמבפה וניימאר השחקן המסוכן מכל: "שלושתם כוכבים ברמה הגבוהה ביותר, אבל כמובן שמסי הוא תוספת אדירה להתקפת פריז סן ז'רמן. בזכותו יצפו בליגה הצרפתית עוד הרבה יותר אנשים".