אוסקר גרסיה לפני פסטיבל מסי: "אף מאמן עדיין לא הצליח לעצור אותו"

מאמן סלטה ויגו אוסקר גרסיה | אימג'בנק GettyImages

מאמן ריימס יארח את הופעת הבכורה של הארגנטינאי בפ.ס.ז' (21:45): "אתה צריך לקוות שיהיה לו יום לא טוב ושהכול יעבוד לך"

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לליגות באנגליה, איטליה, גרמניה וספרד, הערב (ראשון) ב-21:45, מירב תשומת הלב של אוהדי הכדורגל הניטרליים תתמקד בצפון צרפת. ריימס תארח את פריז סן ז'רמן בסטאד אוגוסט-דלון במחזור הרביעי בליגה הצרפתית, אבל הבמה והתפאורה הן הסיפור המשני. הסיפור המרכזי הוא כמובן ליאונל מסי.

הארגנטינאי כנראה יערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה מבירת צרפת – עדיין לא ברור אם בהרכב או כמחליף – ומי שזכה בכבוד להתייצב מולו הוא אוסקר גרסיה שעומד על הקווים של ריימס.

"הרבה מאמנים פגשו את מסי בעבר ואף אחד מהם לא הצליח לעצור אותו", אמר אקס מכבי תל אביב לקראת הפסטיבל, "זה צריך להיות מאמץ קבוצתי, לקוות שיהיה לו יום לא טוב ושהכול יעבוד בשבילך כמו שצריך. אם הייתה דרך לעצור אותו, כל מאמן היה משתמש בה".

ליאונל מסי באימון פריז סן ז'רמן
עשוי לעלות בהרכב לראשונה. מסי | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

גרסיה סיפר על הלך הרוח בשבועיים האחרונים: "באופן טבעי, כל תשומת הלב מוסטת כעת למשחקים של פ.ס.ז'. מצד אחד ההגעה של מסי היא יתרון כי הליגה הצרפתית תצמח ותהפוך ליותר פופולארית, אבל מצד שני פערי הרמות שבין כה וכה היו קיימים, רק יילכו ויגדלו".

הקטלאני שמונה לריימס בקיץ האחרון, הוסיף: "הליגה הצרפתית יותר פיזית מהליגה הספרדית, אבל פחות טקטית. אני חושב ששחקנים שגדלים בצרפת, יכולים להשתלב בכל ליגה אחרת. הליגה פה מזכירה את הפרמיירליג, הכדורגל מאוד פיזי ובנוי על הרבה מעברים".

פריז סן ז'רמן התחילה את העונה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. בעונה שעברה היא ניצחה את ריימס 0:4 בבית ו-0:2 בחוץ והערב היא תנסה לגבור פעם נוספת על היריבה מצפון צרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי