"אוהדי פריז סן ז'רמן מתחילים לאבד סבלנות לגבי סרחיו ראמוס"

סרחיו ראמוס מוצג אצל פריז סן ז'רמן | אימג'בנק GettyImages, John Berry

שבוע לפתיחת ליגת האלופות, ועדיין אין צפי להופעת הבכורה של הספרדי. די מריה הורחק לשלושה משחקים ויחמיץ את המפגש מול מנצ'סטר סיטי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אמנם רבים הספיקו לשכוח זאת לאור המעברים המתוקשרים של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, אך גם סרחיו ראמוס שינה הקיץ את צבע החולצה. הבלם האגדי של ריאל מדריד עזב את בירת ספרד אחרי 16 עונות והצטרף לקבוצת הכוכבים של פריז סן ז'רמן. עם זאת, פציעה מנעה ממנו לערוך עד כה את הופעת הבכורה בצרפת, ועל פי דיווח ב"לה פריזיאן" המקומי, האוהדים מתחילים לאבד סבלנות לגביו.

בחודש שעבר פ.ס.ז' הודיעה כי הבלם יערוך את הופעת הבכורה לאחר סיום פגרת הנבחרות של ספטמבר, אך מהבדיקות הרפואיות האחרונות של הספרדי עולה כי הוא עדיין לא התאושש מפציעתו וכי אין תאריך יעד לחזרתו. פ.ס.ז' תפתח ביום רביעי הבא את קמפיין ליגת האלופות נגד קלאב ברוז', והמידע שמגיע מפריז בנוגע לכשירותו של ראמוס אינו מעודד. כרגע, נדמה שהספרדי יישאר מחוץ לסגל גם למשחק הליגה הקרוב נגד קלרמון בשבת.

סרחיו ראמוס מוצג כשחקן פריז סן ז'רמן
האוהדים מתחילים לאבד סבלנות. סרחיו ראמוס | רויטרס

בינתיים, מי שימשיכו לאייש את מרכז ההגנה של הפריזאים הם הקפטן מרקיניוס ושחקן הבית פרסנל קימפמבה. כזכור, ראמוס הצטרף לפ.ס.ז' מריאל מדריד בהעברה חופשית, בדומה למסי, ג'יאנלואיג'י דונארומה וג'ורג'יניו ווינאלדום. כמו כן, הצרפתים רכשו מאינטר את אשרף חקימי וצירפו בהשאלה את המגן השמאלי הצעיר של ספורטינג ליסבון, נונו מנדש.

חברו של ראמוס לשעבר בריאל מדריד וכיום בפ.ס.ז', אנחל די מריה, ספג השעייה לשלושה משחקים מליגת האלופות ויחמיץ בין היתר גם את מפגש הענק מול מנצ'סטר סיטי. בגומלין של חצי הגמר בשנה שעברה, אז הפריזאים הפסידו 2:0 לאותה מנצ'סטר סיטי, הארגנטינאי ביצע עבירה לא ספורטיבית על פרננדיניו והורחק בכרטיס אדום ישיר.

אנחל די מריה שחקן פריז סן ז'רמן עם פרננדיניו שחקן מנצ'סטר סיטי
העבירה על פרננדיניו עלתה ביוקר. אנחל די מריה | רויטרס

פרט למפגש הענק בפריז נגד הסיטיזנס ב-28.9, די מריה יחמיץ כמובן גם את מחזור הפתיחה בחוץ נגד ברוז' (15.9) ואת משחק הבית נגד ר.ב. לייפציג (19.10). הארגנטינאי ישוב במחזור הרביעי (3.11), אז הצרפתים יתארחו אצל סגנית אלופת גרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי