מסי עשוי להיעדר גם מול מונפלייה, בואטנג אחראי לפציעה שלו?

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן מול ג'רום בואטנג שחקן ליון | GettyImages, Geert van Erven/BSR Agency

ב"ל'אקיפ" דווח כי כוכב פריז סן ז'רמן צפוי להחמיץ משחק נוסף, בטוויטר הופץ סרטון שבו נראה כי הבלם הגרמני, זה שהובך על ידי הארגנטינאי ב-2015, פגע בו

(גודל טקסט)

אחרי שנותר מחוץ לסגל פריז סן ז'רמן במשחק נגד מץ הערב (רביעי, 22:00), ב"ל'אקיפ" דווח היום כי לפי מקורביו, ליאונל מסי צפוי גם להחמיץ את המשחק נגד מונפלייה בשבת הקרובה בעקבות החבלה שספג בברכו במפגש נגד ליון ביום ראשון האחרון.

מסי יעבור בדיקות נוספות מחר ולא נראה כי הוא סובל מפציעה חמורה, אך ככל הנראה במועדון מעיר האורות מעדיפים להעניק לו מנוחה כדי שיגיע כשיר למשחק הגדול נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, שיתקיים ביום שלישי הקרוב.

כזכור, הכוכב הארגנטינאי לא אהב את העובדה שמאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו הוריד אותו לספסל בדקה ה-76 ונדמה שגם הוא לא חש באיזושהי בעיה בברכו. היום הופץ בטוויטר קטע וידאו שאולי תפס את הרגע בו התרחשה הפציעה, ומתברר כי הפוגע הוא לא אחר מאשר ג'רום בואטנג.

בסרטון נראה מסי כשהוא מבצע ספרינט שבסופו נתקל ברגלו של הבלם הגרמני, שכולם זוכרים את הרגע המשפיל שהפרעוש העביר אותו בחצי גמר ליגת האלופות ב-2015. כמובן שבואטנג לא פגע במסי בכוונה, אך ייתכן שדווקא הוא האחראי לחבלה בברכו של הארגנטינאי, שהתרחשה במהלך שהוליד את הפנדל אשר ניצל ניימאר כדי לכבוש את שער השוויון של פריז סן ז'רמן.