הדרך ליובה נסללת? "דונארומה מתוסכל בפ.ס.ז', החיוך שלו נעלם"

ג'אנלואיג'י דונארומה | רויטרס

פוצ'טינו נותן עדיפות לקיילור נבאס ושוער נבחרת איטליה כבר מגשש את דרכו החוצה. ליאו מסי יחמיץ את המשחק מול מונפלייה

(גודל טקסט)

אחרי שסחף את נבחרת איטליה לזכייה מרגשת ביורו והפך לשוער הראשון אי פעם שזוכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר, כל הסימנים הראו שג'יג'י דונארומה יהפוך תוך זמן קצר לשוער הטוב בעולם. אלא שלעת עתה ההשתלבות של בן ה-22 בפריז סן ז'רמן רחוקה מלהיות חלקה: קיילור נבאס שחשש למעמדו בעקבות ההגעה של דונארומה מקבל עדיפות בינתיים ממאוריסיו פוצ'טינו, ומציג יכולת טובה בין הקורות.

דונארומה אמנם פתח בהרכב בשני משחקי ליגה מול קלרמון וליון, אבל ביום הרביעי האחרון הוחזר נבאס לשער במשחק מול מץ, מה שככל הנראה הגביר מאוד את התסכול של האיטלקי.

ב"קוריירה דלה סרה" טוענים ש"דונארומה מאוד לא מרוצה מהסיטואציה שנוצרה בפ.ס.ז'. הוא חשש מלכתחילה מהתחרות עם נבאס, אבל לא עלה בדעתו שייאלץ לשבת על הספסל בכל כך הרבה משחקים". בדיווח אף צוין כי "חבריו של דונארומה ושחקנים ששיחקו איתו בעבר מספרים שהוא כמעט לא מחייך בתקופה האחרונה, ושהוא נמצא במצב רוח מדוכדך".

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן עם לאנדרו פארדס, ג'אנלואיג'י דונארומה
ממתין לבכורה על הספסל. ליאונל מסי | רויטרס

באיטליה כבר קושרים שוב את שמו של דונארומה ליובנטוס, שהייתה מועמדת להחתימו בקיץ, לפני שחתם בפ.ס.ז' עד 2026. הגברת הזקנה לא מרשימה העונה וגם השוער הוותיק ויצ'ך שצ'סני רחוק משיאו, מה שמגביר את הספקולציות על האפשרות שדונארומה יגיע לטורינו בקיץ הבא.

"מינו ראיולה הבטיח שלדונארומה לא יהיה מאבק אמיתי על דקות עם קיילור נבאס, אבל עד עכשיו לא עומד בהבטחה", ציינו בדאגה ב"גאזטה דלו ספורט".

דונארומה יקווה שבמשחק הליגה מחר (שבת, 22:00) מול מונפלייה, הוא יקבל קרדיט מחודש מפוצ'טינו ואולי יחזיר לעצמו את החיוך והתקווה.

* עוד בפ.ס.ז': הקבוצה הודיעה שליאו מסי לא יחזור במחזור הליגה מול מונפלייה מחר. בקבוצה יעשו מאמצים כדי להכשירו למשחק מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. גם סרחיו ראמוס עדיין מושבת, בעוד מרקו וראטי חזר לאימונים מלאים.