לאונרדו זועם על ריאל מדריד: "הם צריכים להיענש"

לאונרדו וקיליאן אמבפה, המנהל המקצוע וחלוץ פריז סן ז'רמן | GettyImages, FRANCK FIFE

מנהלה הספורטיבי של פ.ס.ז' חושב שניסיונות הבלאנקוס לגרום לאמבפה להגיע לספרד אינם ראויים: "זה לא יכול לעבור בשתיקה"

(גודל טקסט)

על רקע פגרת הנבחרות, התראיין הערב (שבת) מנהלה המקצועי של פריז סן ז'רמן לאונדרו לאתר הספורט הצרפתי פסטיבל דלו ספורט וסיפק מספר ציטוטים מעניינים בנוגע לניסיונתיה של ריאל מדריד להחתים את קיליאן אמבפה, כשתוך כדי כך לא חסך הברזילאי בדברי ביקורת כלפי התנהלותם של הבלאנקוס.

"אני רואה מהם רק יחס של חוסר כבוד כלפי אמבפה", אמר מנהלה המקצועי של סגנית אלופת צרפת. "הוא לא שחקן רגיל, הוא אחד הכוכבים הגדולים בעולם. המאמן, ההנהלה שחקנים ריאל מדברים עליו, אני חושב שזה חלק מתכנית פעולה. זה חסר כבוד".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן | אימג'בנק GettyImages, Aurelien Meunier

הבריזלאי הוסיף לבקר את התנהלות הבלאנקוס: "הם בטח יכחישו, אבל אני חושב שהם עושים מאמצים לסדר את זה כך שהם יחתימו אותו כשחקן חופשי לחוזה ארוך טווח. במשך שנתיים הם רק מדברים עליו בצורה ציבורית, זה לא יכול לעבור בשתיקה, זה מחייב ענישה".

על התכניות לגבי הכוכב: "הצורה שלנו היא להאריך את חוזהו של קיליאן אמבפה, שום דבר לא השתנה מבחינתנו. קיליאן הוא תכשיט, הוא מושלם לפריז סן ז'רמן. יש לנו את קיליאן, ליאו, ניימאר. לרגע לא חשבנו לתכנן את העתיד של הקבוצה בלי אמבפה".

גם למעברו של ליאונל מסי התייחס לאונרדו: "מסי שוכנע להישאר בבארסה. פתחנו בשיחות רשמיות איתו לאחר שבברצלונה הכריזו שהוא עוזב. זה היה נהדר מבחינתו כי זו הייתה הפתעה שאף אחד לא ציפה לה. השילוב של מסי עם אמבפה וניימאר הוא נהדר – אני אוהב את זה מאוד".