"נמאס מה-VAR": הפנדל לזכות פריז סן ז'רמן עורר זעם

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס

באנז'ה כעסו על השריקה שהובילה לשער ניצחון של קיליאן אמבפה ב-1:2: "השקענו מיליונים ואפילו לא יודעים להשתמש בזה". פוצ'טינו: "יכול להבין אותם"

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן רשמה אמש (שישי) את ניצחונה התשיעי מ-10 משחקים בליגה הצרפתית, אך רבים יוכלו לטעון שהיא לא הייתה ראויה לשלוש הנקודות. בהיעדרם של ליאונל מסי וניימאר, סגנית האלופה חזרה מפיגור ל-1:2 ביתי על אנז'ה, לאחר שקיליאן אמבפה הכריע בדקה ה-87 עם שער בפנדל שהגיע אחרי התערבות VAR ושריקה מפוקפקת – והביקורות על כך לא איחרו לבוא.

האורחת הצנועה הובילה במשחק נגד פריז סן ז'רמן לראשונה מאז 1993 ולמשך לא מעט דקות הציגה יכולת טובה יותר, אבל יצאה בידיים ריקות אחרי ששופטי המסך הסבו את תשומת ליבו של השופט הראשי לנגיעת יד של פייריק קאפל בתוך הרחבה, שספק אם הצדיקה שריקה לפנדל. שחקן אנז'ה רומן תומא הביע זעם: "נמאס מה-VAR. השקענו בזה מיליונים ואנחנו אפילו לא יודעים להשתמש בזה", הלין תומא בסיום המשחק. "זו לא בושה להפסיד כאן, אבל לא ייתכן שזה יקרה בדרך הזו. איקרדי ביצע עליי עבירה בתחילת המשחק, נפלתי, ואז הוא ניצל את זה כדי להגיע לעמדה טובה ולסחוט פנדל. אמרתי את זה לשופט והוא אמר לי שה-VAR בדק את זה. זה לא נכון, זה שקר!".

גם לפרשן "אמזון פריים" תיירי הנרי היה מה לומר: "מעולם לא הבנתי למה השופטים לא באים ומסבירים את עצמם בפנינו. אנחנו דנים בזה בינינו אבל השופטים לא יכולים להסביר".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס

בשורה התחתונה, זו הפעם השלישית העונה שפריז סן ז'רמן מנצחת משחק שבו הייתה בפיגור והיא עומדת על רצף של שמונה ניצחונות ביתיים בכל המסגרות, הארוך ביותר שלה מאז זה שנרשם בין אוקטובר 2019 לינואר 2020. הקבוצה מעיר האורות ניצחה בכל 37 משחקי הליגה שבהם אמבפה כבש עבורה, כאשר החלוץ גם בישל את שער השוויון לדנילו פריירה, ובשלושת משחקיו בקבוצה ובנבחרת מאז שהודה כי רצה לעזוב לריאל מדריד בקיץ, הוא גם הבקיע וגם בישל.

"אני לא צריך לצאת שוב מגדרי במחמאות עליו. לקיליאן יש איכויות מדהימות והוא שם בכל פעם שהקבוצה זקוקה לו", החמיא המאמן מאוריסיו פוצ'טינו במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון. על סערת ה-VAR אמר: "לא צפיתי עדיין במהלך, הראו לי תמונות בריאיון לטלוויזיה אבל לא הצלחתי לראות האם הייתה יד או עבירה. אני יכול להבין את הכעס של אנז'ה והמאמן שלה, הייתי גם בצד השני של סיטואציות כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי