אחרי שכבש והפסיד: נהג שיכור, פצע שני אנשים בתאונה, נמלט ונעצר

מוחמד באיו שחקן קלרמון לפני דמיאן דה סילבה שחקן ליון | GettyImages, Eurasia Sport Images

מוחמד באיו, חלוצה של קלרמון ואחד הכובשים הבולטים העונה בליגה הצרפתית, הסתבך לאחר ההפסד לנאנט. שיקר תחילה בחקירתו, אבל לאחר מכן הודה. משפטו ייערך ביוני 2022

(גודל טקסט)

מוחמד באיו, חלוצה של קלרמון ואחד הכובשים הבולטים העונה בליגה הצרפתית, רשם בשבת את שערו השישי העונה בהפסד 2:1 לנאנט, אבל עוד באותו לילה הסתבך ונעצר. באיו נסע לחתונה לאחר המשחק ובחזרה לפנות בוקר גרם לתאונה עם שני פצועים. באיו הזיז את הרכב מהכביש, השאיר את המפתחות מאחורי ההגה וניסה להימלט רגלית, אבל נתפס ובבדיקת ינשוף נמצאה רמה גבוהה של אלכוהול בדמו.

על פי ממצאי החקירה, באיו חצה רמזור באור אדום ופגע ברכב אחר שבו נפצעו שני בני אדם. בחקירתו הוא הכחיש תחילה את הפרטים, אבל לאחר מכן כבר הודה והסביר את ניסיון הבריחה מהזירה בכך שלקה בבהלה. "הוא נהג בגילופין אחרי מסיבה, גרם לתאונה ואז ניסה להסתיר את הרכב ונמלט", הסביר התובע. "בסופו של דבר הוא הודה בשקר וזה כבר המעצר השני שלו בגין נהיגה בשכרות".

באיו שוחרר הערב (שני) לאחר שנקבע מועד למשפט שלו שייערך ביוני 2022. הוא יישפט בגין פגע וברח ונהיגה תחת השפעת אלכוהול.

קלרמון פרסמה הודעה רשמית בעניין ובה נכתב: "המועדון בוחן את הנושא, אבל לא יגיב בעניינו הפרטי של השחקן ומכבד את ההליך המתקיים".

באיו בן ה-23 היה מלך שערי הליגה השנייה בעונה שעברה, כשסיפק 22 שערים ושבעה בישולים בעלייה ההיסטורית של קלרמון. חלוץ נבחרת גינאה החל את עונתו הראשונה בליגה הבכירה עם שישה שערים ושני בישולים, וסך הכול יש לו 20 שערי ליגה בשנת 2021 – הכי הרבה בצרפת יחד עם קיליאן אמבפה.