אמבפה וניימאר כיכבו: פריז סן ז'רמן ניצחה 2:3 בבורדו

קיליאן אמבפה עם ניימאר פריז סן ז'רמן | רויטרס

הקבוצה של פוצ'טינו נהנתה מצמד של הברזילאי ושני בישולים של הצרפתי, שגם כבש את השלישי. המארחת הלחיצה עם שני שערים מאוחרים

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם ניצחונה הגדול של לאנס, 0:4 על טרואה, שהעלה אותה זמנית למקום השני. האלופה ליל הסתפקה ב-1:1 ביתי מול אנז'ה ואת היום הזה נעלה פריז סן ז'רמן, שניצחה בקלות 1:3 בבורדו.

בורדו – פריז סן ז'רמן 3:2

בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, המוליכה השיגה נקודה אחת ולא הצליחה לכבוש. אלא שהפעם, למרות חסרונו של מסי הפצוע, הקבוצה של פוצ'טינו ניצחה בזכות הצגה של שני כוכביה הגדולים: קיליאן אמבפה וניימאר. הברזילאי, שכבש רק שער אחד העונה בליגה, הכפיל את המכסה בדקה ה-26 אחרי שיתוף פעולה יפה עם אמבפה שהשאיר לו בעקב. בדקה ה-43 אמבפה שוב מצא את ניימאר, שמקצה הרחבה סובב לפינה. הכוכב הצרפתי עבר מבישולים לכיבושים כשקבע 0:3 בדקה ה-63 אחרי פרגון של ויינאלדום, שהשאיר אותו מול שער ריק. אלא שבורדו הצליחה להלחיץ את הפריזאים עם שני שערים מאוחרים. אלברט אליס צימק לבורדו (79) וניאנג קבע 3:2 בתוספת הזמן, אך לא מנע מפריז ניצחון 11 העונה ופער 10 נקודות בפסגה.

טיאגו ג'אלו שחקן ליל
טיאגו ג'אלו שחקן ליל | רויטרס

ליל – אנז'ה 1:1

בעונה שעברה הייתה אנז'ה אחת משתי הקבוצות היחידות שניצחו במגרשה של האלופה, והפעם היא חילצה ממנה נקודה דרמטית. הבלם הפורטוגלי טיאגו ג'אלו כבש בדקה ה-23 אחרי הרמה של בן ארצו רנאטו סאנצ'ס, אבל המרוקני עזאדין אונאחי השווה שבע דקות לסיום. המחליף הבלגי של ליל, אמאדו אונאנה בן ה-20, הורחק בדקה ה-96.

פלוריאן סוטוקה שחקן לאנס חוגג מול ליל
ניצחון יוקרתי. פלוריאן סוטוקה חוגג | רויטרס

לאנס – טרואה 0:4

המארחת המשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה ועלתה זמנית אל המקום השני עם 24 נקודות מ-39 אפשריות כשהיא רושמת ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים. טרואה הובסה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא הפסד, מתוכם שני ניצחונות. ארנו קלימונדו (14), ווסלי סעיד (29), ג'ונתן קלאוס (35) ופז'מיסלב פרנקובסקי (60) כבשו לזכות המארחת והכריעו את המשחק מוקדם מאוד.

שאר שבעת משחקי המחזור ה-13 בליגה הצרפתית יושלמו ביום ראשון.