בזכות שער בדקה ה-92: פריז סן ז'רמן סחטה 1:1 מלאנס

ניצלו מהפסד ליגה שני העונה. ויינאלדום | רויטרס

סקו פופאנה כבש ראשון אחרי טעות של קיילור נבאס (62), אבל ג'ורג'יניו וייאנדלום קבע חלוקת נקודות עמוק בתוספת הזמן (92)

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה נקודות ראשונות העונה בבית, פריז סן ז'רמן סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מול לאנס המלהיבה במסגרת המחזור ה-17 בליגה הצרפתית. מארסיי השנייה הופתעה בביתה עם הפסד 2:1 לברסט, בעוד האלופה ליל ניצחה את טרואה בתוצאה זהה.

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן פריז סן ז'רמן
ניצלו מהפסד ליגה שני העונה. ויינאלדום | רויטרס

לאנס – פריז סן ז'רמן 1:1

משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, שרק בזכות שער בתוספת הזמן נמנעה מהפסד שני בליגה. פריז סן ז'רמן פתחה בחוד עם שלישייה ארגנטינאית שכוללת את אנחל די מריה, ליאונל מסי ומאורו איקרדי, אבל לא הצליחה לכבוש בתחילת המשחק ובדקה ה-62 גם נענשה. סקו פופאנה בעט לא רע מרחוק, קיילור נבאס חלם ואיכשהו לא הצליח להדוף את זה, 0:1 ללאנס שהחזיק מעמד עד תוספת הזמן. ג'ורג'יניו ויינאלדום הצליח לאזן בנגיחה בדקה ה-92 אחרי הגבהה של המחליף קיליאן אמבפה משמאל. לליאונל מסי הייתה הזדמנות לכבוש שער ניצחון, אבל הוא בעט כדור חופשי רע ממצב מסוכן בדקה ה-95.

רומן פאבר שחקן ברסט (מימין) חוגג שער
הצטיין במדי ברסט עם שער ובישול. רומן פאבר, מימין | רויטרס

מארסיי – ברסט 2:1

ב-11 המחזורים הראשונים ברסט לא הצליחה כלל לנצח, אבל מאז ה-0:2 על מונאקו היא ברצף מדהים של שישה ניצחונות, ששיאו היה הערב עם ניצחון היסטורי בסטאד ולודרום. דימיטרי פאייה שוב בישל לז'רסון הברזילאי בדקה ה-29, אבל רומן פאבר השווה בפנדל בדקה ה-53 אחרי נגיעת יד של בובקאר קמארה ופרנק הונורא השלים את המהפך בדקה ה-70.

ליל – טרואה 1:2

ניצחון שני ברציפות לאלופה, שחזרה מפיגור וגברה על טרואה בפעם הראשונה במשחק ליגה מאז 2007 (או במילים אחרות, ניפצה רצף של 6 משחקי ליגה ללא ניצחון עליה). טריסטן דינגומה העלה את האורחת ליתרון מוקדם (6), אבל ג'ונתן דייויד הפנטסטי איזן (48) ושער עצמי ג'ימי ז'ירודון (85) הכריע.

משחקי יום ראשון:

סנט אטיין – ראן
לוריין – נאנט
מונאקו – מץ
מונפלייה – קלרמון
ריימס – אנז'ה
ניס – שטרסבורג
בורדו – ליון