הדרמה בעיצומה: למה אשתו של ליאו מסי רוצה לעזוב את פריז?

אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי
אנטונלה רוקוזו, ליאו מסי | Fotonoticias MDB / Contributor

חצי שנה בצרפת הספיקה? על פי הדיווחים, אשתו של כוכב פריז סן ז'רמן הודיעה לו שהיא אינה מאושרת בעיר האורות ולחצה עליו לשוב לברצלונה. וגם: החברה שמנסה לעודד אותה וההוכחה שלא הכל ורוד

(גודל טקסט)

על פי דיווחים ברחבי היבשת, ליאו מסי עשוי לחזור לברצלונה מוקדם מהצפוי וזאת בגלל ש"אשתו לא נהנית מהחיים בצרפת". הפרעוש נפרד מבארסה לראשונה בחייו בקיץ האחרון ואחרי פחות מחצי עונה כבר החלו דיבורים ראשוניים על עזיבת פ.ס.ז'. בספרד טוענים שאנטונלה רוקוזו אמרה לבעלה שהיא לא מאושרת בפריז והחלה ללחוץ עליו שינסו לשוב לקטלוניה, שם הם חיו "באושר גדול", כפי שהיא כתבה בעצמה בפוסט הפרידה באינסטגרם בחודש אוגוסט האחרון. 

בפרסומים השונים בארגנטינה ובספרד נטען כי משפחת מסי מתקשה לקלוט את השפה הצרפתית ומתגעגעת לחברים שהשאירה בברצלונה, כאשר ציינו שאנטונטלה אפילו לא מסוגלת לעשות קניות מרוב שהיא עצובה. בנוסף, מזג האוויר החורפי בעיר האורות מפריע לאשתו של הפרעוש, ש"לא מצליחה להסתגל לחיים בצרפת". מי שמנסה לעודד אותה, כך מסתבר, היא אשתו של לואיס סוארס, סופי בלבי, שמשוחחת איתה על בסיס קבוע ומנסה לגרום לה להסתכל על הצד החיובי.

בדצמבר העלתה אשת הכדורגלן פוסט ובו כתבה: "סופרת את הימים עד שנחגוג את חג המולד עם המשפחה", רגע לפני שהמריאו לחופשה המסורתית שלהם בארגנטינה, שם נראתה כמובן מאושרת מתמיד. אם אכן הסיפור נכון ואנטונלה באמת רוצה שבעלה יחזור לשחק בבארסה, זו הוכחה ניצחת לכך שלא צריך להאמין לכל מה שרואים ברשתות החברתיות.

בחודש שעבר שיתפה הארגנטינאית שהיא והילדים לומדים בהצלחה צרפתית דרך פלטפורמה דיגיטלית, ששילמה לה הרבה כסף כדי שתפרסם אותה באינסטגרם. אם הדיווחים אכן מדויקים, הרי שלעוקבים שלה היא סיפרה אחרת. מה שבטוח, משפחת מסי מאוחדת וכרגע הילדים "מחזיקים" את אנטונלה שסובלת מגעגועים קשים לברצלונה וממתינה למוצא פיו של בעלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי