מארסיי הפסידה למונאקו ונותרה במקום ה-3, ליל מחצה את קלרמון

ז'לסון מרטינס מונאקו מול מארסיי | רויטרס

ז'לסון מרטינס קבע 0:1 בוולודרום והחבורה של סמפאולי לא השכילה לצמק את הפער מהמוליכה פריז סן ז'רמן. האלופה התפוצצה עם 0:4, סנט אטיין ממשיכה לברוח מהתחתית

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע של פריז סן ז'רמן, 1:0 לניס, המחזור ה-27 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים, כאשר המרכזי שבהם ייפתח ב-21:45, אז מארסיי תארח את מונאקו. בקרב התחתית שפתח את היום סנט אטיין גברה 0:1 על מץ. ראן ניצחה 0:2 את אנז'ה החלשה. ליל האלופה הביסה 0:4 את קלרמון.

קשר מארסיי דימיטרי פאייה
עוד משחק מאכזב וירידה למקום השליש/ ptyhhv | אימג'בנק GettyImages, CHRISTOPHE SIMON

מארסיי – מונאקו 1:0

מארסיי איבדה נקודות יקרות במשחק החוץ מול טרואה במחזור הקודם, אבל ספק גדול אם היא ציפתה לרשום היום הפסד ביתי שני ברציפות לאחר שגם הפסידה 2:0 לקלרמון לפני כשלושה כשבועיים, ועוד למונאקו שלא ניצחה שלושה מחזורים רצופים ובאמצע השבוע הודחה מהגביע הצרפתי בחצי הגמר לאחר דו קרב פנדלים. ז'לסון מרטינס הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-58 ובזכותו מונאקו קפצה למקום השמיני בטבלה, בעוד חורחה סמפאולי ושחקניו ירדו למקום השלישי ופספסו הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה פריז סן ז'רמן ל-12 נקודות

דניס בואנגה, שחקן סנט אטיין חוגג
סנט אטיין ממשיכה להתאושש. בואנגה | אימג'בנק GettyImages, John Berry

סנט אטיין – מץ 0:1

הירוקים היו בדרכם לירידה לליגה השנייה אחרי פתיחה קטסטרופלית לעונה, אך לאחרונה הם מתאוששים והיום הם עלו למקום ה-16. דניס בואנגה הבקיע את שער הניצחון של המארחת בדקה ה-52, וסידר לה ניצחון רביעי בששת משחקי הליגה האחרונים. מנגד, יריבה שהפסידה בקרב על שש הנקודות שקועה במקום האחרון, והיא רחוקה שלוש נקודות מהיריבה לה הפסידה.

ליל – קלרמון 0:4

אחרי הניצחון המרשים בליון, ליל האלופה המשיכה את המומנטום שלה ותגיע למפגש הגומלין מול צ'לסי באלופות במומנטום חיובי וכושר מצוין. ג'ונתן במבה פתח את הסכר (4) אחרי בישול של רנאטו סאנצ'ס. ג'ונתן דייויד הלוהט הכפיל (71) אחרי שעבדול סאמד הורחק בצהוב שני. זקי סליק הטורקי (84) ואדון זגרובה (90) הפכו את הניצחון לחגיגה. ליל רחוקה כעת 4 נקודות מהמקום הרביעי, קלרמון התקרבה לקו האדום.

ראן – אנז'ה 0:2

הקבוצה של ברונו ז'נסיו עם ניצחון שלישי ברציפות, שמעניק לה שתי נקודות יתרון במקום הרביעי על שטרסבורג, וקירב אותה עד כדי נקודה בלבד ממארסיי השלישית ושלוש מניס שבמקום השני. בנז'מן בוריגו כבש את השער היחיד במחצית הראשונה, כשהוא נהנה מבישול של גטאן לבורד, שכבש גם את השער השני בדקה ה-87 וסגר עניין. אנז'ה מנגד ממשיכה במסלול ההתרסקות שלה וסופרת כבר הפסד שישי ברציפות.

משחקים נוספים:

בורדו – טרואה 2:0
נאנט – מונפלייה 0:2
ריימס – שטרסבורג 1:1

שאר משחקי המחזור ה-27:

לוריין – ליון 4:1
לאנס – ברסט 1:0
ניס – פריז סן ז'רמן 0:1