הורד למילואים בעקבות נפיחה בחדר ההלבשה: סיפור הכישלון של ליון

play
מרסלו, שחקן ליון לשעבר | GettyImages, VALERY HACHE/AFP
אחרי 21 שנה ללא תואר: נאנט ניצחה את ניס 0:1 וזכתה בגביע הצרפתי 01:42

ב"לאקיפ" פרסמו סיפורים מהעונה הרעה של הצרפתים, וחשפו כי לאחר שהבלם מרסלו צחק על המקרה עם חבריו בתום ההפסד, המנהל המקצועי ז'וניניו העניש אותו. וגם: פטר בוס לא האמין ביכולתו להצליח, השחקנים "מקנאים ושונאים זה את זה"

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

ליון נמצאת בעיצומה של עונה מאכזבת במיוחד. הקבוצה של פטר בוס מדורגת במקום השמיני בלבד בליגה הצרפתית, וכשנותרו עוד שני משחקים עד לסיום העונה היא זקוקה לנס כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. ב"לאקיפ" ערכו כתבה מקיפה שעסקה בעונה הרעה של הקבוצה, כאשר סיפור ביזארי אחד בתחילת העונה בלט מעל כולם.

בסיום ההפסד 3:0 לאנז'ה אי שם בחודש אוגוסט, הבלם הוותיק מרסלו הפיח בחדר ההלבשה וצחק על כך עם חבריו הברזילאים. המנהל המקצועי ושחקן העבר של המועדון, ז'וניניו, מלכתחילה לא אהב את הברזילאי, בחר לנצל את ההזדמנות כדי להעניש אותו על היכולת המקצועית הרעה והוריד אותו לקבוצת המילואים. מאז האירוע באנז'ה מרסלו לא נכלל בסגל הקבוצה הבוגרת ובינואר הוא עבר לבורדו, שיחד איתו נמצאת בדרך הבטוחה לירידת ליגה.

פטר בוס מאמן ליון
עונה שהוא ירצה לשכוח. בוס | אימג'בנק GettyImages, Eurasia Sport Images

בין שלל הסיפורים שפורסמו בידיעה של ה"לאקיפ" אודות הכישלון של הקבוצה, נאמר על אקס מכבי תל אביב פטר בוס כי הוא אינו מאמין ביכולת שלו להצליח. "הוא מסביר פעם אחר פעם את השיטה שלו וזוכה לתמיכה מהמועדון, אך משחק הלחץ שלו לא עובד. השחקנים לא נראים מסוגלים או מוכנים ליישם אותה".

"שחקנים מקנאים אחד השני, אחרים שונאים זה את זה", הוסיפו, ואף ציינו מספר תקריות הקשורות לאקס באיירן מינכן, ג'רום בואטנג. הבלם הגרמני רב עם שחקנים במהלך משחקים, אימונים ובחדר הלבשה, בעוד לוקאס פאקטה איחר למשחק והביע תסכול מכך שבוס הציב אותו כחלוץ, על אף שלעתים המהלך הניב פירות.