זידאן מועמד מוביל, האיש שגילה את אמבפה יגיע: התכניות של פ.ס.ז'

play
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5 05:01

לאור ההישארות הצפויה של הצרפתי, מאמן ריאל לשעבר עשוי להחליף את פוצ'טינו, קמפוס ייכנס לנעליו של לאונרדו ודמבלה יצטרף במקום די מריה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הקרב בין פריז סן ז'רמן לריאל מדריד על שירותיו של קיליאן אמבפה הוכרע לטובת הצרפתים, כך על פי הדיווחים ברחבי אירופה. הכוכב צפוי להודיע כבר הערב (שבת) על המשך דרכו בעיר האורות, והוא יחתום על חוזה לשלוש שנים נוספות. פרט למענק חתימה גרנדיוזי של 150 מיליון יורו ושכר עונתי של 50 מיליון יורו, אמבפה עומד להפוך לסמכות מקצועית בכירה במועדון ויקבל החלטות בנוגע לזהות המאמן ולסגל השחקנים. באירופה פורסמו מספר החלטות שאמבפה צפוי לקבל עם הארכת החוזה – דברים שככל הנראה היוו תנאי להישארותו באלופת צרפת.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד
יאמן לראשונה קבוצה שאינה ריאל מדריד? זידאן | רויטרס

בנוגע לתפקיד המאמן, מאז ההדחה בידי ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות נדמה היה שגורלו של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו נחרץ. בעבר היו דיווחים כי פוצ'טינו יעזוב עוד לפני סיום העונה, אך הארגנטינאי, שאף שיחק בעבר בפ.ס.ז', השלים עונה מלאה בקבוצה ויעזוב לאחר משחק סיום העונה נגד מץ. מי שמועמד מוביל להחליפו הוא זינדין זידאן, שלא אימן מאז עזב את ריאל מדריד בקיץ שעבר.

על כר הדשא, מי שעשוי להצטרף בהעברה חופשית הוא חברו של אמבפה מנבחרת צרפת – עוסמאן דמבלה. על פי העיתונאי הצרפתי סנטי אוונה, לשחקנה של ברצלונה יש סיכום בעל פה עם הברזילאים עוד מינואר, והוא ככל הנראה ייכנס לנעליו של אנחל די מריה, שלגביו פ.ס.ז' כבר הודיעה כי לא תחדש את חוזהו.

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, עוסמאן דמבלה, פרסנל קימפמבה חוגגים עם המדליות
בקרוב באותה קבוצה? אמבפה, דמבלה וקימפמבה בזכייה במונדיאל | רויטרס

באשר לעמדת המנהל המקצועי, לאונרדו צפוי לעזוב את הקבוצה לאור היחסים הלא יציבים שהיו לו עם אמבפה. אגב, על פי העיתונאי ז'וליאן לורנס, גם זידאן לא התלהב במיוחד מהאפשרות לעבוד לצד לאונרדו. מי שככל הנראה יגיע הוא לואיס קמפוס, שעבד בתפקיד דומה במונאקו כאשר אמבפה פרץ לתודעה.

הפורטוגלי, שנחשב למומחה באיתור כישרונות ומכירתם בסכומי עתק, הוגדר על ידי אמבפה כמי שיכול להצעיד את המועדון קדימה. מאז ימיו במונאקו, קמפוס הספיק לעבוד גם בליל ועזר לבנות את התשתית לקבוצה שזכתה באופן סנסציוני באליפות ב-2021, על אף שעזב את המועדון חצי שנה לפני כן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי