אמבפה: "כבוד שמועדון כמו ריאל רוצה אותך, מבין את האכזבה שלהם"

play
נשאר בעיר האורות. אמבפה | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5 05:23

החלוץ התייחס להחלטה לסגת מההסכם עם הבלאנקוס: "אהיה הראשון לאהוד אותם בגמר האלופות". לואיס קמפוס ימונה למנהל מקצועי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה מתייחס לראשונה להחלטה לסגת מההסכם בעל פה עם ריאל מדריד ולהאריך חוזה בפריז סן ז'רמן. הכוכב בן ה-22 פרסם הערב (ראשון) פוסט אינסטגרם בו התייחס בקצרה לפרשה, ומחר הוא צפוי להתייחס לכך בהרחבה הן במסיבת עיתונאים לצד נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי, והן בריאיון טלוויזיוני בשידור חי בצרפת.

"אני רוצה להודת לריאל מדריד ולפלורנטינו פרס. אני מבין את האכזבה שלהם", כתב אמבפה. "מבחינתי, זה עבור ופריבילגיה גדולה להיות מחוזר על ידי מועדון כמו ריאל מדריד. למרות ההחלטה, אהיה הראשון לאהוד את הקבוצה בגמר ליגת האלופות בו אצפה מהבית שלי בפריז".

במקביל, פריז סן ז'רמן מתחילה להיבנות מחדש אחרי ההודעה על הישארותו של החלוץ. היום דווח בתקשורת הצרפתית שלואיס קמפוס, המנהל המקצועי של סלטה ויגו, ימונה לתפקיד המקביל בשורות האלופה ויחליף את לאונרדו.

קמפוס, שהיה גם המנהל המקצועי של מונאקו בזמן שאמבפה שיחק בקבוצה ורשם הצלחות גם כשקיבל את המפתחות בליל, נחשב למקורב לחלוץ ולבני משפחתו ולפי הערכות, קיבל את ברכת הדרך שלו לפני שחתם.

הצעד הבא מבחינת פ.ס.ז' הוא מינוי של מאמן חדש. מאוריסיו פוצ'טינו לא ימשיך, והמועמד המוביל לרשת אותו הוא זינדין זידאן. לפי RMC, זידאן אכן שוחח עם בעלי פ.ס.ז' על האפשרות שיצטרף, אבל הסיכוי שזה יקרה לא גבוה במיוחד. זידאן אמנם לא סירב בתוקף להגיע למועדון ו"מוכן להקשיב להצעה", אבל הסיכום עדיין רחוק מאוד.

לואיס קמפוס, המנהל המקצועי החדש של פריז סן ז'רמן
האיש החזק החדש במועדון. קמפוס | אימג'בנק GettyImages, Jean Catuffe

בינתיים נראה שגם ליאו מסי מתרגש מהמהפכה שבדרך. בפוסט סיכום עונה, כתב הארגטינאי ש"שנת 2022 הולכת להיות שנה טובה. יקרו בה הרבה דברים טובים". לדבריו, "השנה החולפת הייתה קצת שונה, כי קרו לא מעט דברים. בסופו של דבר זכינו באליפות צרפת ואני שמח מזה, כי זה התואר הראשון של בפריס. אמנם יש לנו טעם מר בפה אחרי ההדחה מליגת האלופות, כי הרגשתי שהיינו הקבוצה הטובה ביותר".