אוסקר גרסיה נעדר מהתיקו נגד פריז סן ז'רמן, ופוטר מריימס

play
הלך הגביע. אוסקר גרסיה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10 04:46

אקס מכבי תל אביב החמיץ את ה-0:0 בשבת עקב סיבות אישיות, במועדון הודיעו על פרידה ממנו "כדי לשמור על האינטרסים"

(גודל טקסט)

כשנה וחצי אחרי שמונה למאמן ריימס, אוסקר גרסיה מסיים את דרכו במועדון – וזה קורה חמישה ימים אחרי שהקבוצה סיימה ב-0:0 מול פריז סן ז'רמן.

לפי הודעת ריימס, גרסיה למעשה "מושעה זמנית" בתור מאמן הקבוצה, אבל בצרפת מבהירים כי ההתקשרות הגיעה לסיומה ושגרסיה הפך למעשה למאמן הרביעי בליגה הצרפתית שפוטר תוך חמישה ימים בלבד – ביניהם אקס נוסף של מכבי תל אביב, פטר בוס שפוטר מליון.

גרסיה הספרדי, המאמן הזר הראשון של מכבי תל אביב בעידן ג'ורדי קרויף ומי שהוביל אותה לאליפות בעונת 2012/13, יוחלף לפחות בשלב זה על ידי עוזרו, וויליאם סטיל. לפי הודעת ריימס, גרסיה מושעה כדי "להגן על האינטרסים של המועדון".

אוסקר גרסיה, מאמן ריימס
הרומן בריימס הצרפתית הסתיים. אוסקר גרסיה | אימג'בנק GettyImages, Catherine Steenkeste

מה שמעניין ומאוד מפתיע בהחלטה לפטרו הוא שדרכו של גרסיה מסתיימת מגיע חמישה ימים אחרי שהקבוצה צברה את הנקודה השמינית שלה לעונה כשסחטה 0:0 מפריז סן ז'רמן, גם אם זו הייתה נטולת ליאונל מסי ועם ניימאר שרק עלה מהספסל, אלא שבמשחק הנ"ל גרסיה כלל לא עמד על הקווים עקב "סיבות אישיות" ונטען כי שהה בברצלונה בסוף השבוע.

כזכור, גרסיה נפרד בעבר מווטפורד שבועות אחרי שמונה עקב בעיות בריאותיות ובריאיון לוואלה! ספורט סיפר: "בעיות הלב – בגלל העצבות על עזיבת מכבי". בעונה שעברה סיימה ריימס במקום ה-12, אך העונה ניצחה משחק אחד בלבד ב-10 מחזורי הפתיחה. בקיץ איבדה הקבוצה את הוגו אקיטיקה לפריז סן ז'רמן וגם נפרדה מהשוער פרדראג ראיקובץ' שעבר למאיורקה.