קאקה וכוכבי ה-MLS גברו על טוטנהאם

קאקה. כולם יראו בחדשות שקבוצה מה-MLS ניצחה קבוצה חשובה
קאקה. כולם יראו בחדשות שקבוצה מה-MLS ניצחה קבוצה חשובה | צילום: AFP

הברזילאי כבש ובישל לדויד וייה ב-1:2: "אני מאושר, שיחקנו מדהים". קיין רק צימק

(גודל טקסט)

גם בגילו, יש לקאקה הרבה מה למכור. לפנות בוקר (חמישי) כיכב הברזילאי עם בישול נפלא ושער בניצחון 1:2 של כוכבי ה-MLS על טוטנהאם. הארי קיין רק צימק ל"תרנגולים", כאשר האולסטאר'ס של הליגה האמריקאית צימקו את המאזן שלהם במפגשים המסורתיים מול יריבות אירופאיות ל-5:3 לחובתם. לפני שנה הם ניצחו את באיירן מינכן 1:2.

 

 

"שיחקנו מדהים וכולם יראו בחדשות שקבוצה מה-MLS ניצחה קבוצה חשובה", אמר כוכב מילאן וריאל מדריד לשעבר, קאקה, המשחק כיום באורלנדו. הוא כבש בדקה ה-20 מהנקודה הלבנה אחרי שנאסר צ'דלי נגע בכדור בידו ושלוש דקות לאחר מכן בישל לדויד וייה מהניו יורק סיטי פ.צ. קאקה זכה לתואר "שחקן המשחק" ואמר בסיום שזה פרס שלא ציפה לו: "אני מאושר על הלילה הזה. הישג לא רע בשביל משחק הבכורה שלי במדי כוכבי ה-MLS".

 

 

הארי קיין שחגג את יום הולדתו ה-22 כבש לתרנגולים בדקה ה-37. מגן נבחרת ארה"ב, ד'אנדרה ידלין, שנרכש בשנה שעברה על ידי טוטנהאם, רשם הופעה על אדמת ארצו וכמעט השווה ממסירה של דני רוז בדקה ה-86, אבל השוער דויד הדף. שוערה של ריאל סולט לייק ניק רימנדו שפתח אמר בסיום: "הוכחנו לכולם שהליגה שלנו בהתקדמות והשחקנים שלנו מוכשרים. יש לנו מספיק כישרונות לנצח משחקים כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי