זלאטן הוצג בגלאקסי: גיל הוא רק מספר, האריה רעב

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | לוס אנג'לס גלאקסי, רשמי

החלוץ השבדי הוותיק מספק כותרות גם בקבוצתו החדשה מעבר לים: "אני כמו בנג'מין באטן שנולד זקן ומת צעיר. לאנגליה הגעתי על כסא גלגלים ואחרי כמה חודשים כבר ריחפתי"

(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' התקבל כגיבור בלוס אנג'לס גלאקסי ובמסיבת עיתונאים שערך יממה אחרי שהגיע ל-MLS, השבדי הבלתי נגמר שחרר כמה הצהרות חדשות. הוא עשוי לשחק כבר היום בדרבי נגד הקבוצה החדשה לוס אנג'לס FC, אותה מאמן מי שהדרך את נבחרת ארה"ב בעבר, בוב בראדלי, וכל הכרטיסים למשחק כבר נמכרו. איברה אומנם נשאל רבות בנוגע לגילו, 36, אבל הוא מצידו ענה: "אני מרגיש כמו בנג'מין באטן שנולד זקן ומת צעיר".


השבדי עם הפה הגדול גילה: "הייתי אמור לחתום בגלאקסי עוד ב-2016, לפני שהגעתי למנצ'סטר יונייטד. הראש שלי כבר היה כאן ורציתי להגיע לכאן, אבל זה לא קרה. בסופו של דבר הגורל הביא אותי לקבוצה. אני חושב שדייויד בקהאם ששיחק כאן נתן דחיפה לכל הקבוצה ולכדורגל בארה"ב. הוא הרים את הרמה. אחריו הגיעו רובי קין וסטיבן ג'רארד ועכשיו אני".


"הייתה לי הפסקה ארוכה מכדורגל בגלל הפציעה שלי", המשיך זלאטן. "כל מה שאני רוצה כרגע זה לרדת למגרש, להריח את הדשא ולגעת בכדור. אחרי האימון ביקשתי לרדת למגרש עצמו לבעוט כמה כדורים. אל תדאגו. גם כשהגעתי לאנגליה בגיל 35 אמרו שאני זקן. אפשר לומר שהגעתי על כסא גלגלים ואחרי כמה חודשים כבר ריחפתי. גיל הוא רק מספר".



איברה והמדים החדשים (ל.א. גלאקסי, רשמי)


איברה הצחיק את כולם כשאמר: "באתי לזכות בתארים ולעבוד קשה. הבאתי את אישתי שתטפל במשפחה שלי כשאני אתן את כולי לקבוצה. יש לנו משחק קשה נגד לוס אנג'לס FC, זה יהיה משחק גדול. אני כבר מתרגש וכבר מעורב. האריה רעב". במועדון מעיר המלאכים גילו חוש הומור כאשר צייצו הבוקר תמונה של איברה עם שקית בשדה התעופה ושאלו אם הוא הביא איתו בשקית את כל התארים בהם זכה.


"So these are the trophies, eh? We bring the sixth one."

Behind the scenes on Zlatan's first day with the #LAGalaxy. pic.twitter.com/mCBPDmo02E

— LA Galaxy (@LAGalaxy) 31 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי