זלאטן: "יכול להיות שאחזור לאייאקס לאחר הפרישה"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

החלוץ השבדי שמחורר רשתות בליגת ה-MLS, סיפר: "אני בדרך כלל לא חוזר לקבוצות בהן שיחקתי, אך זה יכול לקרות", ואיך אפשר בלי אמירה טיפוסית: "הייתי מצליח שם כמנהל מקצועי לא פחות ממי שנמצא שם היום"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' נמצא בעונה השנייה שלו בארה"ב במדי לוס אנג'לס גלאקסי. באוקטובר הקרוב הוא יהיה בן 38 אך נראה שהוא יכול לשחק עוד שנים ארוכות. השבדי בכושר לא רע בכלל, כבש 32 שערי ליגה ב-47 משחקים עבור קבוצתו וכרגיל, מספק את הסחורה לא רק על כר הדשא אלא גם בעמדת הראיונות.


החלוץ הפתיע כשהודה שהוא שוקל לחזור לאייאקס לאחר הפרישה. זלאטן אמר: "בדרך כלל אני לא נוהג לחזור למועדונים שכבר שיחקתי בהם, אבל אולי אחרי הקריירה אוכל להיות המנהל המקצועי באייאקס", סיפר בראיון ל"טלחרף", והוסיף: "אני בטוח שהייתי עושה עבודה טובה לא פחות מאלה שיושבים שם עכשיו".


שלוש שנים העביר השבדי במדי אייאקס, בין 2001 ו-2004, זכה איתה בשתי אליפויות (2002 ו-2004) והגיע עמה עד לרבע גמר ליגת האלופות נגד מילאן בעונת 2002/03. הוא כבש 48 שערים ב-110 הופעות. לאחר מכן נמכר ליובנטוס. נראה שהוא בהחלט מצפה לפרק ב'.




"אייאקס היא עדיין הקבוצה שלי בהולנד, אני תמיד אהיה גאה להיות חלק ממנה. במיוחד כשאני רואה כיצד הם משחקים באירופה. הם עשו מה שאף אחד לא ציפה והיה נפלא לראות אותם משחקים כדורגל כזה ומנצחים", סיכם.


כזכור, לאחר שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, העדיף איברהימוביץ' לחתום בקבוצה מה-MLS ולא לחזור למילאן שחשקה בשירותיו. הוא השחקן היקר ביותר בהיסטוריה של הליגה בארה"ב.

יום הפרישה נראה עדיין רחוק. מנכ"ל לוס אנג'לס גלאקסי, דניס קלוסה, אמר על זלאטן: "המועדון יהיה שמח לדון בהארכת חוזהו, כאשר יגיע הזמן הנכון – בסיום העונה. הוא חתם במודע למשך שנה כי הוא רוצה להיפרד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. כרגע הכל עדיין בא לו בקלות".



זלאטן חוגג במדי אייאקס. פרק ב' בהמשך? (AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי