אשת הכדורגלן מודה: "אני אוהבת להיות עירומה"

שרה קוהן
שרה קוהן | אינסטגרם

שהר קוהן, בת זוגו של חאבייר הרננדס המכונה "צ'יצ'ריטו", היא בוגרת תואר ראשון במשפטים, דוגמנית ובלוגרית טיולים משפיעה ברשתות החברתיות. בפוסט האחרון באינסטגרם, היא חשפה את התחביב האהוב עליה

(גודל טקסט)

חלוצה החדש של לוס אנג'לס גלאקסי, חאבייר הרננדס, הידוע יותר בכינויו "צ'יצ'ריטו", נשוי לשרה כהן היפייפיה שעליה סיפרנו לכם כבר לפני למעלה משנה, אז גילינו כמה סקסית אישה יכולה להיות בתקופת ההריון. אשתו של המקסיקני בת ה-26 היא בוגרת תואר ראשון במשפטים, דוגמנית עסוקה ובלוגרית טיולים מובילה שאחריה עוקבים 1.5 מיליון איש. כזכור, צ'יצ'ריטו התחתן בסודיות עם שרה שלו בשנה שעברה והזוג כבר חובק בן בכור בשם נוח, שדומה שתי טיפות מים לאבא.

בכלל לא מפתיע אותנו שאשת הכדורגלן מספרת שהיא "מרגישה הכי בנוח בעירום", לאור העובדה שחוץ מהתינוק המתוק שלה ושל צ'יצ'ריטו, כל התמונות בפרופיל שלה מציגות מקומות אקזוטיים ברחבי העולם, ואותה בביקיני במקרה הטוב. בשאר המקרים היא לא משאירה הרבה מקום לדמיון, כמו בפוסט האחרון שלה אותו העלתה מחדר השינה בביתם כשהיא לובשת תחתונים בלבד. אחד הפוסטים הקודמים שלה כלל תמונה שלה בעירום אוכלת סושי, כששתי חתיכות מסתירות את איבריה המוצנעים, תחת הכיתוב: "זו אני עושה את שני הדברים האהובים עליי: לאכול סושי ולהיות עירומה".

חצי אוסטרלית-חצי רומניה שנולדה בסידני, כהן נחשבת למשפיעה סופר אותנטית ברשת החברתית, בה היא מעלה לעצמה את מספר העוקבים בכל חודש. הכדורגלן והדוגמנית היפהפייה החלו לצאת בתקופת מונדיאל 2018, אז אישרה שרה את הקשר הרומנטי עם המקסיקני, שגם אותו חשפה בחשבון שלה וגם את שם החיבה שהצמידה לו – "אפונה קטנה", שזה למעשה התרגום לכינוי צ'יצ'ריטו. לא ברור איך השניים נפגשו, אבל מהרגע שיצאו לאור הם לא נפרדים והיא נראית אחרי הלידה בדיוק כמו לפניה. התמונות מדברות בעד עצמן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי