שוינפלד: "חייתי בישראל במשך חצי שנה מתיק גב"

ארון שוינפלד
ארון שוינפלד | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

אחרי הופעת הבכורה המחודשת ב-MLS, חלוץ מינסוטה יונייטד סיפר: "השהות בתל אביב אילצה אותי להתבגר". על כך שהוא מיועד להיות שחקן ספסל: "הסיומת שלי טובה, כך שאני חושב שיש לי את היכולת להכריע משחקים"

(גודל טקסט)

אחרי כארבע וחצי שנים, ארון שוינפלד ערך במהלך השבוע את הופעת הבכורה המחודשת שלו ב-MLS. החלוץ, שנפרד ממכבי תל אביב במהלך חודש ינואר האחרון, עלה מהספסל בדקה ה-87 וסייע לקבוצתו, מינסוטה יונייטד, שגברה 1:3 על פורטלנד טימברס במחזור פתיחת הליגה הבכירה בארצות הברית.

היום (חמישי) שוינפלד סיפר על התחושות: "זה מטורף כמה שהליגה השתנתה בשנים שהייתי בישראל. כששיחקתי בשורות קולורדו ראפידס ב-2015, אני חושב שהשכר הגבוה ביותר של כדורגלן היה כ-250 אלף דולר לעונה. עוד מעט אני בן 30. ארבע שנים חלפו במהרה, זה אפילו מפחיד אותי לחשוב על כך שהזמן עובר כל כך מהר, אבל אני בהחלט שמח שחזרתי".

האם הוא ציפה להישאר בישראל במשך ארבע שנים: "טסתי עם תיק גב ובסופו של דבר חייתי ממנו במשך משהו כמו חצי שנה. השהות במדינה זרה, להיות לבדך – כשכל מי שאתה מכיר ואוהב נמצא במרחק 7,000 מייל, זה דבר שמאלץ אותך להתבגר. לא דיברתי עברית, כך שזה אילץ אותי להפנים שקיימת תרבות אחרות והייתי צריך להתאים את עצמי למקום. זה לא היה פשוט והייתי צריך להסתגל".

על כך שבשלב זה הוא מיועד להיות שחקן ספסל בקבוצתו החדשה: "אני חושב שאני יכול לעשות יותר מאשר להיכנס בדקות הסיום. אני יודע לשמור על הכדור עם הגב לשער, אני מהווה יתרון עבור קבוצתי במצבים נייחים וגם ביכולת שלי לסיים מול השער, כך שיש לי את הכלים להכריע משחקים. אני מחכה להזדמנות שלי בסבלנות ונראה מה יהיה".


ארון שוינפלד (מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי