צ'יצ'ריטו מפתיע: "אני אחד השחקנים הטובים בעולם"

צ'יצ'ריטו
צ'יצ'ריטו | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הוא אמיתי? החלוץ המקסיקני שעזב העונה את סביליה ללוס אנג'לס גלאקסי עדיין מאמין שהוא שייך לטופ העולמי: "אני לא כאן בשביל הכמות, אלא בשביל האיכות. בגלל זה במנצ'סטר יונייטד כבשתי הרבה שערים"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

חאבייר הרננדס הידוע כצ'יצ'ריטו, בדיוק כמו מואנס דאבור לא הצליח להותיר חותם בסביליה ועזב אותה אחרי חצי עונה ללוס אנג'לס גלאקסי וכבש במדים האנדלוסיים שער אחד בלבד. עם זאת החלוץ המקסיקני ששיחק גם במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד עדיין בטוח שהוא אמר השחקנים הטובים בעולם.

"אני אחד השחקנים הטובים בעולם. בגלל זה במנצ'סטר יונייטד כבשתי הרבה שערים", אמר צ'יצ'ריטו לפרשן הספורט המקסיקני סרחיו דיפ. "גם אם זה בא רק לידי ביטוי ל-10 שניות לא אכפת לי. אני לא כאן בשביל הכמות, אלא בשביל האיכות".

לחלוץ בן ה-31 יש רזומה מרשים בפרמיירליג, לה ליגה והבונסליגה, אבל רק בבאיירן לברקוזן סיים כמלך שערי הקבוצה עם 17 שערים בעונת 2015/16 ובשאר העונות היה לכל היותר שחקן לגיטימי בסגל. עד פגרת הקורונה בקבוצתו החדשה הספיק לערוך שתי הופעות בלבד בקבוצתו החדשה ולא השכיל לכבוש. עם זאת, צ'יצ'ריטו בולט לטובה בעיקר במדי הנבחרת כאשר הבקיע 52 שערים ב-109 הופעות והוביל את מקסיקו לזכייה בגביע הזהב בשנת 2011.


כמו מואנס דאבור. גם צ'ירצ'ריטו לא הצליח בסביליה (CRISTINA QUICLER / AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי