עוד כוכב ענק יחבור למסי במיאמי? "אני מקווה שנשחק שוב ביחד"

play
ליאונל מסי, אינטר מיאמי | GettyImages, Ronald Martinez
צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST" 01:37

אחרי אלבה, בוסקטס וסוארס, שחקן נוסף שכיכב לצד "הפרעוש" בברצלונה מוזכר כמי שעשוי להצטרף אליו בארצות הברית: "ליאו אדם נהדר. כשהוא שמח, אני שמח"

(גודל טקסט)

אחרי שהתאחד עם ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס ולואיס סוארס בארצות הברית, חבר נוסף מהימים הגדולים בברצלונה ישתף פעולה עם ליאו מסי באינטר מיאמי? על פי הדיווחים, זו אפשרות.

בזמן שהוא מתאושש מפציעה קשה בברכו וכהרגלו סופג עם לא מעט ביקורות בדרך, ניימאר התייחס לראשונה לדיווחים ולאפשרות שהוא ישוב לשתף פעולה עם מסי – ונתן למעריצים תקווה. "ליאו הוא אדם נהדר ואני מקווה מאוד שנשחק שוב ביחד. כולם בכדורגל מכירים אותו ויודעים מי הוא. אני חושב שהוא שמח מאוד באינטר מיאמי. אם הוא שמח, אני שמח".

ישתפו פעולה שוב? מסי וניימאר | רויטרס

מסי וניימאר שיתפו פעולה במשך ארבע שנים בברצלונה ושנתיים נוספות בפריז סן ז'רמן. הארגנטינאי והברזילאי זכו יחד בין השאר בשתי אליפויות ספרד, שתי אליפויות צרפת ובליגת האלופות עם ברצלונה. בעוד מסי עבר לארצות הברית אחרי הפרק שלו בבירת צרפת, הברזילאי התפתה לכסף הגדול של ערב הסעודית וחתם במדי אל-הילאל המקומית.

הלילה (בין שבת לראשון) מסי וסוארס הראו כמה קטלניים הם יכולים להיות יחד, כשחגגו כל אחד צמד והוליכו את אינטר מיאמי ל-0:5 מוחץ על אורלנדו סיטי. לחצו כאן וצפו בתקציר המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי