קינדה פגש את שוינפלד, קנזס הפסידה 2:1 למינסוטה בדקה ה-97

הקשר הישראלי קיווה להמשיך את עונת הבכורה שלו ב-MLS מאותו מקום שהפסיק, אך הוחלף בדקה ה-76 ולא השפיע על התוצאה. אקס מכבי ת"א מנגד, נכנס בדקה ה-59 ועזר לקבוצתו להשלים מהפך דרמטי בדקה ה-90

(גודל טקסט)

ה-MLS הפכה לליגת הספורט המקצועית הראשונה בארצות הברית שחידשה את משחקיה ב'בועה' באורלנדו, החל יום חמישי האחרון, והלילה (בין ראשון לשני) השגריר שלנו סוף סוף חזר לכר הדשא, או יותר נכון שני שגרירים. הקבוצה של גדי קינדה קנזס סיטי פגשה את מינסוטה יונייטד של ארון שוינפלד במשחק דרמטי שהסתיים בניצחון 1:2 לקבוצה של אקס מכבי ת"א בזכות שני גולים בתוספת הזמן.

קינדה שפתח בהרכב יעדיף לשכוח את משחק החזרה. אמנם הקשר פתח בהרכב, אך לא הצליח לבעוט למסגרת ולא ביצע דריבל מוצלח אחד, לפני שהוחלף בדקה ה-76 בעקבות כרטיס אדום של השוער טים מליה. עם זאת ירד לספסל כאשר קבוצתו הובילה 0:1 בזכות מתפרצת יפה שהסתיימה בשער של קירי שלטון.

מנגד ארון שוינפלד נכנס לכר הדשא בדקה ה-59 וכמעט איזן עם בעיטה אדירה ב-68 שנעצרה רק במשקוף. מינסוטה עצמה ניצלה את היתרון המספרי רק בתוספת הזמן של המחצית השנייה כאשר כובש השער הראשון קירי שלטון הבקיע גול עצמי אומלל (92) וקווין מולינו השלים מהפך דרמטי (97).

ארון שוינפלד חוגג ניצחון דרמטי | Emilee Chinn/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי