המשטרה פתחה בחקירה נגד דויד וייה, החלוץ הטריד מינית?

דויד וייה
דויד וייה | MAL FAIRCLOUGH/AFP via Getty Images

הספרדי היה אגדה בניו-יורק סיטי אך כעת בחורה שהייתה עובדת מדיה במועדון טוענת שלא היה יום שלא תפס אותה וזרק הערות מילוליות. וייה מכחיש: "האשמות שקריות לחלוטין, נתתי כבוד לכולם" וביקש את חזקת חפותו

(גודל טקסט)

דויד וייה היה אחד השחקנים האהובים ביותר בארה"ב. החלוץ הספרדי הנפלא שיחק ארבע שנים בקבוצת ניו יורק סיטי במהלכן כבש 80 שערים ב-126 הופעות. לפני שמונה חודשים הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 37, וכעת חזר לכותרות מסיבות לא נעימות: עובדת המועדון לשעבר טוענת שהוא הטריד אותה מינית.

ב-17 ביולי אישה שבטוויטר מזוהה כ- " Skyler B ", תוקפת את החלוץ הספרדי. היא טוענת שהוא אפילו לא ידוע את שמה אך "לא עבר יום שהוא לא תפס אותי או הטריד אותי מילולית, והוא לא למד". הגברת הייתה עובדת מדיה של המועדון באותה התקופה שזה קרה. "נשים שאמיצות מספיק כדי לספר את סיפורן בקול רם הן הגיבורות שלי", אמרה.

מהמועדון נמסר: "אנחנו לוקחים את העניין ברצינות יתרה ואיננו סובלים הטרדות מכל סוג שהוא בארגון שלנו. מיד פתחנו בחקירה בנושא ונעשה מה שצריך".

דויד וייה
דויד וייה. מסתבך? | טוויטר

החלוץ כמובן מכחיש את ההאשמות. כך אמר וייה: "ההאשמות הללו שקריות לחלוטין, אני חוזר ואומר. אשתף פעולה עם כל מה שיידרש כמובן כי מדובר גם במועדון. שיחקתי ארבע שנים בקבוצה, הרגשתי כבוד יוצא דופן מצד כל העובדים וגם נתתי כבוד בחזרה. קשה לי להבין מדוע היא לא התלוננה בעבר אם הרגישה לא בנוח בזמן שלי במועדון. לא שמעתי על כך דבר או חצי דבר עד היום".

"בריונות היא בעיה מרכזית בחברה, צר לי על כל מי שחווה הטרדה, עם זאת, מאחר והצוות המשפטי שלי פועל לניקוי האשמות השווא האלה, אני מתחנן בפני כל גורם תקשורת או אוהד לכבד את זכותי לחזקת החפות".וייה גם ביקש מהתקשורת ומעריציו השונים לכבד את חזקת החפות שלו נכון לעכשיו.

מדובר כמובן במלך שערי נבחרת ספרד בכל הזמנים שזכה בשתי אליפויות ספרד ובליגת האלופות עם ברצלונה ובתואר המקומי גם עם אתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי