מאריבור השעתה את זאחוביץ' בעקבות תשובה לעיתונאי

זלאטקו זאחוביץ'
זלאטקו זאחוביץ' | אתר רשמי

המנהל המקצועי הכל יכול של אלופת סלובניה לא ישוב למועדון עד הודעה חדשה, ייתכן שיסיים את דרכו, לאחר שהגיב בצורה קיצונית לעיתונאי מקומי שאביו נרצח: "לא למדת מהטרגדיה הזו? תפסיק לנסות להסית"

(גודל טקסט)
זלאטקו זאחוביץ' היה הכל עבור מאריבור. שחקן העבר המפואר של נבחרת סלובניה הוא מנהלה המקצועי של הקבוצה משנת 2007 ומאז זכתה הקבוצה באליפות כמעט כל שנה. זה החל עם אליפות ב-2008/9, עונה לאחר מכן היא זכתה בגביע, אז הגיעו חמש אליפויות רצופות (ובהם שני דאבלים רצופים) ועוד גביע וצלחת אליפות בשנתיים האחרונות. הערב (שני) ייתכן שהרומן הגיע לקיצו.


מאריבור הודיעה רשמית על השעייתו של זאחוביץ' עד להודעה חדשה, בעקבות תגובה שהעניק לעיתונאי מקומי במהלך מסיבת העיתונאים בשבת, לאחר הפסד שלמחרת ניצלה אולימפיה כדי לפתוח פער של 10 נקודות בפסגה.


במהלך מסיבת העיתונאים פנה לזאחוביץ' עיתונאי מקומי שאביו לאחרונה נרצח, אולם במקום שהמנהל המקצועי יתחמק באגלנטיות משאלה מקצועית, הוא טען כי העיתונאי צריך היה ללמוד משהו מאותה טרגדיה משפחתית: "לא למדת דבר מהרצח? תפסיק לנסות להסית אותי".


בסלובניה פורסם לאחרונה על כך שזאחוביץ' וראשי המועדון דנים על חידוש חוזהו, כך שכעת יהיה מעניין לראות אם האימפריה הסלובנית תבחר לצאת לדרך חדשה בלעדי המנהל המקצועי הכל יכול שלה למעלה מעשור.

#NKMaribor Director Zlatko Zahovic irritated by questions from a journo who's father was recently murdered said "Did you learn something from it (the murder)? You better learn something and stop trying to provoke me"
Fckin savage that!pic.twitter.com/vaG8WM301v

— Gilles (@GrimandiTweets) March 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי