רק רשת: זלאטן כובש את הוליווד, בוזגלו חוזר לב"ש

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

הרשת לא מפסיקה להתפעל מהצמד של הענק השבדי בבכורה ואפילו השלט המפורסם הוחלף לכבודו, פוסט מפוקפק של האבא הכי מפורסם בכדורגל הישראלי חשף את הקבוצה הבאה של בנו. וגם: ניימאר מתלהב מאלבס

(גודל טקסט)

13:50: בדורטמונד מנסים להתעודד
בורוסיה דורטמונד הובסה אתמול ללא תנאי 6:0 על ידי באיירן מינכן. ובכל זאת, בטוויטר של הקבוצה מנסים להתעודד ומאחלים לאוהדים: "למרות הכל, פסחא שמח בורוסאים יקרים"

Trotzdem: Frohe Ostern, liebe Borussen! pic.twitter.com/ElqlVJvXnf

— Borussia Dortmund (@BVB) April 1, 2018


13:30: ניימאר מפרגן לדני אלבס
ניימאר פירגן לחברו לפאריס סן ז'רמן שזכה אתמול בתואר ה-37 בקריירה והעלה תמונה שלו עם כל הגביעים וכתב: "שיאן התארים בהיסטוריה". עוד כתב: "ברכות לכולם. שמח מאוד בשבילך. האיחולים האלה מכוונים במיוחד אליך אח. זה כבוד להיות חלק מההיסטוריה שלך. מקווה שיהיו עוד תארים ובעיקר אחד ביולי (מונדיאל)".



 

Parabéns a todos, muito feliz por vocês !!! ALLEZ PARIS @psg @danialves esse parabéns é mais especial pra você irmão, que honra fazer parte dessa sua história .. espero que venham mais, inclusive o de julho Te amo ídolo !

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on




13:20: השלט המפורסם של הוליווד הופך ל'זלאטן-ווד'
הלילה הבקיע זלאטן איברהימוביץ' צמד מדהים שהפך פיגור 3:0 לניצחון של קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי 3:4. הרשת לא נשארה אדישה וכבר העניקה לו כבוד ענק כשהחליפה את השם של השלט המפורסם.

 


71' – Zlatan subbed on
77' – LA Galaxy 3-3 LAFC (Zlatan)⚽️
90' – LA Galaxy 4-3 LAFC (Zlatan)⚽️

Welcome to Zlatanwood! pic.twitter.com/DqbZ8IyYI1

— Zlatan Facts (@ZIatanFacts) April 1, 2018

 13:10: יעקב בוזגלו חושף את הקבוצה הבאה של מאור
בפוסט מפוקפק בפייסבוק, מודיע יעקב בוזגלו על ביטול החוזה עם מכבי חיפה וחידוש המגעים עם הפועל באר שבע. אה כן, היום ה-1 באפריל…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי