רק רשת: אוגו מגריל כרטיסים, חבר קבוצתו של דקל קינן בשער נדיר

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

כוכב הפועל באר שבע יוצא לעזרת האוהדים באינסטגרם עם הצעה מפתיעה, קני ווקר בבעיטת וולה אדירה מ-50 מטר. וגם: לירן לאני זכה לשיבוץ למשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה לאור הצטיינותו העונה

(גודל טקסט)
17:30: עוד שער ענק מארה"ב, הפעם מקבוצתו של דקל קינן
לאחרונה קיבלנו לא מעט שערים מליגת ה-MLS בארצות הברית, והלילה קיבלנו עוד מתחרה על שער השנה בעולם – הפעם מקבוצת סינסינטי בה משחק דקל קינן. קני ווקר העלה את קבוצתו ליתרון בזכות בעיטת וולה אדירה מ-50 מטר!


Kenney Walker (@yennek_reklaw) jugador de Cincinnati FC, USL, con el mejor gol de este fin de semana.


pic.twitter.com/DqsN4AL9nq

— Diario Piez (@DiarioPiezHN) April 29, 2018


17:10: אוגו מגריל כרטיסים למשחק העונה

ביום שבת תשחק הפועל באר שבע באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים ורק 3,400 כרטיסים ניתנו לאוהדי האורחת. בשל הביקוש הרב הקבוצה מקיימת הגרלה בין בעלי המנויים שרוצים לקבל כרטיס ומי שיצא לעזרת האוהדים הוא ג'ון אוגו שהודיע כי יש לו ארבעה כרטיסים למשחק ומי שישכנע אותו שמגיע לו – יקבל אותם. בהצלחה.


 

כשאומרים משחק עונה מתכוונים ליום שבת הקרוב, משחק על עונה שלמה. לצערנו רק כ-3400 אוהדים שלנו יהיו חלק מהמשחק. פרטים על הגרלת הכרטיסים תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלנו. הכל תלוי רק בנו !

A post shared by הדף הגדול של אוהדי הפועל ב"ש (@vasermilya) on



16:55: סבסטיאן אבראו התעמת עם אוהדי קבוצתו החדשה
סבסטיאן אבראו המכונה "אל לוקו" בן ה-41 ששיחק גם בבית"ר ירושלים זרק שולחן על אוהדי אודקס איטליאנו מצ'ילה אחרי שאלה לא היו מרוצים ממשחקו
וממשחק קבוצתם שסיימה ב-0:0 בליגה נגד אנטופגסטה. זה היה משחק שמיני ברציפות שקבוצתו לא הצליחה להשיג ניצחון. לאחר מכן הוא צייץ תמונה שלו מחייך כאילו כלום לא קרה.

Un grupo de hinchas del Audax Italiano encararon e increparon duramente a Washington Sebastián Abreu y este respondió tirándoles una mesa en el Estadio Bicentenario de La Florida. Una locura. pic.twitter.com/jNOSvp6Kzs

— Chilensis Fútbol (@ChilensisFut) 29 באפריל 2018

16:25: ניצחון לנבחרת הנערות בטורניר הפיתוח של אופ"א
נבחרת הנערות של ישראל (עד גיל 16) הביסה 0:6 את לטביה במשחק הראשון במסגרת טורניר הפיתוח של אופ"א. 


שחקני נבחרת הנערות חוגגות (ההתאחדות לכדורגל)
שחקני נבחרת הנערות חוגגות (ההתאחדות לכדורגל)


14:55: הצהרת תובע כנגד שלושה חשודים בגין תקיפה חמורה באצטדיון סמי עופר

יחידת התביעות במשטרה הגישה היום הצהרת תובע נגד שלושה החשודים (תושבי יפו, בשנות ה 40 לחייהם) בגין תקיפה חמורה אותה ביצעו באצטדיון סמי עופר נגד אוהד הפועל קריית שמונה, שנזקק לטיפול רפואי. בכוונת המשטרה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים.


13:30: ביקור שני של מיץ' גולדהאר במוזיאון "השואה והתקומה"
בעלי מכבי תל אביב נחת בישראל בסוף השבוע וזמן קצר לפני משחק הקבוצה ב"סמי עופר" נגד הפועל חיפה, הגיע בפעם השנייה למוזיאון "השואה והתקומה" אותו של עמותת "יד עזר לחבר" בעיר. גולדהאר הגיע במשלחת של בני משפחה לרחוב קסל שבחיפה. כאמור עבור גולדהאר זהו ביקורו השני בעמותה, הוא ביקר במוזיאון לפני כשנתיים כשהמוזיאון היה בשלבים הראשונים של בנייתו וכבר אז הוא הבטיח לבוא שוב ולבקר.


גולדהאר סייר במתקני קרית החסד של העמותה, קיבל סקירה מקיפה אודות העמותה מפיו של עו"ד יגאל דנינו היועץ המשפטי של העמותה וזאת בגלל היותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג בביקור אישי במחנה ההשמדה אושוויץ שבפולין. גולדהאר, ביקר את ניצולי השואה, דיירי ה"בית החם וכמובן לא פסח על ביקור יסודי במוזיאון "השואה והתקומה" החדש אותו חנכה העמותה לאחרונה, הוא סיפר גם כי הוא עצמו בן למשפחת של ניצולי שואה, סבתו, סבו וכל בני משפחתו נספו בשואה. היחידה שהצליחה להימלט מהצורר הנאצי הייתה אמו.


"אני כאן עומד מולכם וכולי נרגש, היום, זה יום גדול ומיוחד עבורי להיות כאן ולשמוע את מה שעבר עליכם. אני שותף לרגעים הקשים האלה גם מצד בני משפחתי. אני יודע שאני לא יכול להקל עליכם כרגע, אבל אהיה שותף ואנסה לתרום כמה שיותר לסייע למקום המדהים והמרגש הזה. אני עומד כאן נפעם לראות את פעילותו רבת השנים של סבג, על מפעל חייו האדיר, לטובת רווחתם של ניצולי השואה. אין הרבה אנשים שנשפך מהם הטוב, והטוב לב שיש באדם, שמעון סבג הוא איש יקר לא רק לכם אלא לרבים בארץ הזו שהוא ממלא את מקומם, כל הכבוד לך שמעון סבג על כך שאתה מנציח את ניצולי השואה בעודם בחיים וזה דבר חשוב ביותר, התרגשתי ביותר מהביקור במוזיאון", אמר גולדהאר.



גולדהאר בהקדשה בספר האורחים של המוזיאון (יד עזר לחבר)


13:00: כך נראו חגיגות הגביע של מנצ'סטר סיטי ב-1934
לפני 84 שנה הניפה מנצ'סטר סיטי את הגביע האנגלי ולפי ההערכות של אותם ימים, מעל מיליון אנשים יצאו לרחובות כדי לקבל את הקבוצה ששבה העירה עם התואר הנכסף אחרי שניצחה את פורטסמות'. היה זה תואר שני בלבד של המועדון, שב-1904 זכה גם כן בגביע. כך זה היה נראה

On this day in 1934, "over a million people" welcomed Manchester City back to Manchester after their FA Cup final win over Portsmouth. It was City's first FA Cup win since 1904. pic.twitter.com/WjG8vsc9Mo

— City Watch (@City_Watch) April 30, 2018

12:00: שכח את החולצה בביתו ונעזר באוהד
לפי דיווחים באורוגוואי, שוער פניארול נאלץ להסתייע ביציע האוהדים – למזלו היה שם אוהד שלבש את חולצתו – ולבש במהלך משחק חולצת רפליקה שנמכרה לאותו אוהד, מכיוון שהוא שכח את חולצתו בבית. המשחק עבר בשלום, אנו מקווים שלאוהד היה ללא חולצה.

Uruguay: Penarol Goalkeeper Forced To Borrow Fan's Replica Shirt After Accidentally Leaving His Own At Home (Video) https://t.co/OeamxdkKRB via @waatpiespic.twitter.com/zIqQfQ0rpM

— Who Ate All The Pies (@waatpies) April 30, 2018

11:00: תומאס שאף שוב בצוות של ורדר ברמן
תומאס שאף בן ה-56, שאימן את המילואים של ורדר ברמן במשך ארבע שנים ואחר כך הדריך 14 שנה את הקבוצה הראשית, שב למועדון וישמש כמנהל הטכני. מאז עזב ב-2013 אימן עונה את פרנקפורט וב-2016 היה בהאנובר למשך חודשיים בלבד.

Thomas #Schaaf returns to SV #Werder Bremen as technical director. More to follow… pic.twitter.com/Otk6L6wtku

— SV Werder Bremen EN (@werderbremen_en) April 30, 2018

10:00: שיבוץ השופטים למשחק גמר גביע המדינה
בשבוע הבא, ביום רביעי (9.5, 20:45 באצטדיון טדי), ייערך גמר גביע המדינה בכדורגל בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה והבוקר פורסמה רשימת השופטים למשחק. "בהתאם לנוהל בשנים האחרונות, השיבוץ לגמר הוא תוצאה של הצטיינות מקצועית במהלך העונה", נמסר מהוועדה המקצועית של האיגוד שהחליטה כי לירן ליאני יהיה השופט המרכזי, דביר שמעון ורועי חסן יהיו הקוונים, שופטי הרחבה אוראל גרינפלד וגל לייבוביץ' ועידן ירקוני ישמש כשופט הרביעי.



לירן ליאני. זכה לשיבוץ היוקרתי לגמר הגביע (דני מרון)


09:00: ציון הדרך המרשים של דויד וייה
גם בגיל 36, החלוץ הספרדי דויד וייה מככב ב-MLS והלילה (בין ראשון לשני) כבש ב-1:3 על דאלאס ובמאזנו 400 שערים בקריירה. וייה כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-36 והייתה זו הפעם ה-341 שהוא מבקיע עבור קבוצה, לזכותו 59 שערים נוספים בנבחרת. מאז 2015 הוא משחק מחוץ לאירופה. יש לציין שגם שערו ה-401 הגיע הלילה במשחק של ניו יורק סיטי מול דאלאס.

What an achievement by David Villa!

Congratulations to El Guaje on reaching 400 goals for club and country. pic.twitter.com/ZD9pilGNZ0

— FOX Soccer (@FOXSoccer) April 29, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי