לצד ואן פרסי ופברגאס: בניון השתתף במשחק הפרידה מרוסיצקי

משחק הפרישה של רוסיצקי
משחק הפרישה של רוסיצקי | מסך

קשר מכבי פ"ת שיחק עם "נבחרת שאר העולם" שהפסידה 6:2 לכוכבי העבר של נבחרת צ'כיה ביניהם תומאש סיבוק. הקשר שפרש הבקיע בפנדל, גם בנו בן החמש נכנס לשחק והבקיע. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
יוסי בניון נטל הערב (שבת) חלק במשחק הפרידה החגיגי מתומאש רוסיצקי. הישראלי שיחק ב"נבחרת שאר העולם", שהורכבה משחקנים ששיתפו בעבר פעולה עם הצ'כי. מולם התייצבו שחקני נבחרת צ'כיה ששיתפו פעולה עם הקשר וביניהם חברו של בניון למכבי פתח תקווה, הבלם תומאש סיבוק. המשחק, שנפתח באיחור בגלל מזג סוער בפראג וארך 60 דקות, הסתיים בניצחון הנבחרת הצ'כית 2:6.


לצד בניון שיחקו שמות כמו ינס להמן, גאל קלישי, בקארי סאניה, ססק פברגאס, מתיו פלאמיני, נורי שאהין, אלכנסדר סונג וגם רובין ואן פרסי. בסגל הצ'כי אפשר היה למצוא את פטר צ'ך, מארק ינקולובסקי, ירוסלב פלשיל, קרל פובורסקי, מילאן בארוש ויאן קולר.


רוסיצקי עצמו שיחק במחצית הראשונה עם שחקני נבחרת שאר העולם ועבר במחצית השנייה ללבוש את מדי נבחרת צ'כיה. יאן קולר האגדי הפגין ניצוצות כשכבש צמד לצ'כים (11, 24) כולל שער נגיחה אופייני ועוד הקפצה נאה. רוסיצקי כבש את השלישי בפנדל (37), שטפן ואחוצ'ק את הרביעי (41) ובארוש השלים. אברטון (22) ו-ואן פרסי (34) כבשו לנבחרת שאר העולם. בניון שלא פתח בהרכב שיחק ברוב הדקות ואף החמיץ שני מצבים קורצים.


 

One last time with #TheLittleMozart what a player #Rosicky ❤️✨

A post shared by Robin van Persie (@robinvanpersie) on



לקראת הסיום, נכנסו לכר הדשא גם בנו הקטן של רוסיצקי ואביו ייז'י רוסיצקי, שחקן עבר של ספרטה בשנות ה-60 וה-70. הילד בן החמש, שגם הוא נקרא תומאש, הבקיע את השער האחרון במשחק. מיד לאחר מכן, שרק השופט האנגלי מרטין אטקינסון לסיום לכל תשואות הקהל. רוסיצקי נאם בסיום ואמר: "תודה שבאתם, היה כבוד לשחק לצדכם כל כך הרבה זמן".


רוסיצקי בן ה-37 גדל בספרטה פראג והמשיך לחמש שנים בדורטמונד ועוד 10 שנים בארסנל, שם שיתף פעולה עם בניון בעונת 2011/12. באוגוסט 2016 חזר רוסיצקי לספרטה פראג, אבל רשם 12 משחקי ליגה בלבד ובמהלך העונה החולפת הודיע על פרישה. עם הנבחרת רשם 105 הופעות ו-23 שערים.


 

 

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי