רחוק 90 דקות מהפטור הצבאי: יונג-מין סון עלה לגמר עמי אסיה

יונג מין סון
יונג מין סון | AFP

נבחרת דרום קוריאה ניצחה הערב (רביעי) 1:3 את נבחרת וייטנאם בשלב חצי גמר של הטורניר וחלוץ טוטנהאם יודע שרק זכייה בזהב תאפשר לו שחרור מהשירות הצבאי במדינתו. הנבחרת תפגוש את יפן בשלב הגמר ביום שבת

(גודל טקסט)

נבחרת דרום קוריאה עד גיל 23 ניצחה הערב (רביעי) את וייטנאם 1:3 בחצי הגמר עמי אסיה. הנבחרת תפגוש את יפן בשלב הגמר שיערך ביום שבת. לי סאונג-וו מהלאס ורונה כבש צמד והוואנג אוי-ג'ו מגמבה אוסקה היפנית כבש שער אחד. דרום קוריאה עשויה לזכות בפעם החמישית בתואר.

חלוץ טוטנהאם יונג-מין סון ששיחק בחצי הגמר, רחוק 90 דקות מהנפת הגביע שיעניק לו פטור מהשירות הצבאי במדינתו. כל אזרח דרום קוריאני אמור לשרת 21 חודשים בצבא לפני גיל 28. "לא חושב שאני צריך להגיד מילה על השירות הצבאי. אנחנו קרובים לזהב ובדרך לעשות היסטוריה", אמר סון.

סון הוסיף: "זה היה משחק קשה, אבל שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח. אני מנסה שהמדינה שלי תשמח וגם אני". השחקן ספג צהוב בדקה ה-72 והוחלף כאמצעי זהירות כדי שלא יספוג צהוב נוסף ויחמיץ את הגמר.

טוטנהאם בינתיים מסתדרת בלעדיו בזכות יכולת טובה של לוקאס מורה שעולה לשחק במקומו במשחקי הליגה והקבוצה צברה שלושה ניצחונות בפרמיירליג. בטורניר הקודם ב-2014 דרום קוריאה אירחה את הטורניר והיא הזמינה את סון, אבל קבוצתו באותם ימים באייר לברקוזן סירבה לשחררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי