נשיא טרבזונספור לטוני וואקמה: "מאושר שהחתמנו אותך"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

הניגרי שנרכש מהפועל באר שבע כבש צמד ובישל בבכורה מול גלאטסראיי, בשיחה עם בעלי המועדון הצהיר: "סופר את הימים לפנרבחצ'ה, אכבוש גם במשחק הזה". בטורקיה חשפו: לחלוץ בונוס על הבקעת ובישול שערים

(גודל טקסט)

טוני וואקמה כבש את טורקיה כבר במשחקו הראשון בהרכב טרבזונספור כשכבש צמד ובישל נגד גלאטסראיי בניצחון 0:4 והבוקר (רביעי) התפרסם ראיון איתו ברשת "פוקס ספורט אפריקה" ושם סיפר על הבכורה בטורקיה: "זו רק ההתחלה של מה שראיתם ממני. יש לי עוד הרבה מה להציע. זו הייתה דרך מצוינת שהאוהדים בטורקיה יכירו אותי מיד ויידעו למה אני מסוגל, אבל אני גם רוצה לשכנע את המאמן שלי אונל קארמן שאני יכול יותר ואני לא רוצה להוריד את הרגל מהגז".

העיתון "פוטוספורט" כתב כי המנהל המקצועי של טרבזון צפה במשך 72 שעות רצופות בביצועיו של וואקמה במדי הפועל באר שבע והגיע למסקנה שהוא השחקן שיכול לעשות את השינוי בקבוצה. המועדון קיבל קלטות וידאו מהסוכנת שלו ויקי ואקנין וכעת במועדון מאמינים ביכולתם לתפוס בסיום העונה את אחד הכרטיסים לגביעי אירופה.

אחרי שכבש צמד במחצית הראשונה מול גלאטסראיי אמר וואקמה לנשיא קבוצתו: "אני כבר סופר את הימים למשחק נגד פנרבחצ'ה במחזור ה-13 (25 בנובמבר) ואני מבטיח לך שאני אכבוש גם במשחק הזה, כי אני יודע עד כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים". הנשיא אוגולו אמר לוואקמה: "כל הכבוד, נתת משחק מדהים. אנחנו מאושרים שהחתמנו אותך. אתה מפתיע אותנו עד כמה אתה יודע על הקבוצה". בטורקיה שהחוזה של וואקמה מכיל גם בונוסים על כיבוש שערים ובישולים, כפי שכבר עשה מול גלא.


וואקמה חוגג בכורה חלומית בטורקיה (האתר הרשמי של טרבזונספור)

לפי העיתון "סאבאח" הניגרי הוא הזר הראשון שכבש צמד ובישל במשחק בכורה נגד גלאטסראיי במדי טרבזונספור. הטורקים מתלוננים רק על דבר אחד בלבד. קשה להם לבטא את שמו של שחקן הפועל באר שבע לשעבר והם שוקלים לקרוא לו מעתה טוני בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי