פפה כבש בהופעתו ה-100 בנבחרת: "תמיד כבוד גדול וחשוב"

פפה
פפה | AFP

הבלם בן ה-35 השווה לזכות פורטוגל ב-1:1 נגד קרואטיה: "מעריך את העובדה שנתנו לי לייצג את המדינה". המאמן סנטוס: "הראינו שיש לנו עתיד". אכזב אצל סגנית אלופת העולם, דאליץ': "לא היינו אגרסיביים"

(גודל טקסט)
פורטוגל וקרואטיה נפרדו אתמול (חמישי) בתיקו 1:1 במשחק ידידות מסקרן בין שתי נבחרות עם שפע כישרונות בשני צדי המגרש. פיינליסטית המונדיאל לא נכנעה ולא הפסידה למרות יכולת בינונית, ופורטוגל הסתדרה פחות או יותר בלי כריסטיאנו רונאלדו שקיבל חופשה, אבל שיחקה עם נבחרת חדשה ושחקנים צעירים שיש להם כנראה עתיד גדול.


לוקה מודריץ' התייחס אחרי המשחק לשאלה מה דעתו על כך שכריסטיאנו רונאלדו לא בא לטקס של אופ"א בו קיבל את פרס השחקן המצטיין של השנה. מודריץ' גילה שרונאלדו יצר איתו קשר ואמר לו: "הפרס הזה מגיע לך". קשר ריאל מדריד אמר עוד: "אני מאושר שאני מועמד לתואר 'דה בסט' של פיפ"א. נראה מה יקרה בטקס הזה. לא נפגעתי שרונאלדו לא הופיע לטקס. היו תמיד יחסים טובים בינינו ויהיו בעתיד. פרסים אישיים הם דבר חשוב, אבל אין לי אובססיה לזכות בהם. רונאלדו שלח לי מסרון ואמר שהוא מאושר עבורי שזכיתי בפרס והוא הגיע לי. הוא אפילו אמר שהוא לא יכול לחכות כדי שניפגש שוב".


מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' הודה שסגנית אלות העולם צריכה להשתפר במשחק הבא נגד ספרד. דאליץ', שהוליך את קרואטיה להצלחה מסחררת במונדיאל, אמר שהוא ידע מראש שהנבחרת לא תשחק כדורגל מדהים אחרי כל החגיגות שהיו בקרואטיה לאחר הגמר נגד צרפת. "יש לנו משחק קשה נגד ספרד בליגת האומות וחייבים לשפר את המשחק שלנו, כי נתמודד עם יריבה מאוד שאפתנית שתרצה לשכוח את המונדיאל המאכזב. עלינו להשתפר".


Pepe scores in his 100th game as new-look Portugal draw with Croatia. @leoeslions has the match report https://t.co/Bm3rmRr8mvpic.twitter.com/vzOU2baYbl

— Tom Kundert (@PortuGoal1) September 6, 2018


קרואטיה דווקא הוליכה ראשונה באצטדיון בעיר הנופש אלגרבה, אחרי שער מצוין של איבן פרישיץ'. פפה הוותיק השווה בנגיחה. פורטוגל היתה טובה יותר בסיכומו של דבר, ורשמה 19 בעיטות לשער. דאליץ' אמר: "שיחקנו טוב ככל שיכולנו. לא ציפיתי לשחק כדורגל טוב. שיחקנו טוב ככל שיכולנו. אחרי כל מה שעברנו ידעתי שלא יהיה קל לחזור לשחק. עשינו שישה חילופים בהרכב ופורטוגל התבררה כיריבה טובה מאוד ששיחקה כדורגל מהיר. אנחנו רק בתחילת ההכנות לטורניר החדש ונראה מה יהיה. האמת שלא הרבינו לאיים על השער. לא היינו מספיק אגרסיביים, היינו חסרי עוקץ בהתקפה. מול ספרד נצטרך להיות הרבה יותר טובים".


מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס, שיפגוש את איטליה בליגת האומות ביום שני, אמר: "נתנו הופעה מוצלחת וטובה. ציפיתי למשחק כזה ואני מרוצה. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. שיחקנו טוב נגד נבחרת עם הרבה עוצמה עם שחקנים שעדיין לא שיחקו ביחד הרבה. עשינו פה ושם טעויות, אבל הראנו שיש לנו עתיד".


בלם ריאל מדריד לשעבר פפה בן ה-35 לא רק כבש את השיוויון אלא עשה זאת במשחקו ה-100 בנבחרת. פפה אמר לעיתון "או ז'וגו": "לשחק בנבחרת עבורי זה תמיד כבוד וחשוב. אני רוצה תמיד לעשות את המיטב עבור המדינה שלי. יש לנו הרבה שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם. אני מעריך את העובדה שנתנו לי לייצג את פורטוגל. אני מנסה להתענג על כל דקה. אני רוצה לתרום להם על כל מה שנתנו לי כמדינה". ב"או ז'וגו" העבירו ביקורת על רובן נאבס מוולבס, שהיה הססן במשחק, ואנדרה סילבה, שלא גילה סיומת מספיק טובה. פפה קיבל מחמאות: "בגיל 35 הוא הוכיח שהוא עדיין שחקן מצוין ומנהיג גדול של הנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי