צפו בתקציר: ללא קהל, אוקראינה גברה 0:1 על סלובקיה

אנדריי ירמולנקו אוקראינה
אנדריי ירמולנקו אוקראינה | Gettyimages

פנדל שנוי במחלוקת של אנדריי ירמולנקו (80) נתן לשבצ'נקו ושחקניו שלוש נקודות. דנמרק ניצחה 0:2 בוויילס מצמד של אריקסן (13, 62 בפנדל), קפריסין של רן בן שמעון חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על סלובניה

(גודל טקסט)

ליגת האומות ממשיכה היום (ראשון) כאשר בנוסף למשחק המרכזי בדרג A שיפגיש את צרפת עם הולנד (21:45, שידור ישיר בספורט2) נערכים המשחקים בדרגים הנמוכים יותר, שבראשון שבהם אירחה אוקראינה את סלובקיה. מאוחר יותר תתארח וויילס אצל דנמרק, שסוף סוף החזירה את שחקניה הקבועים, ובדרג C בולגריה תפגוש את נורבגיה וקפריסין את סלובניה.

אוקראינה – סלובקיה 1:0
סלובקיה, שניצחה בסוף השבוע שעבר 0:3 את נבחרת דנמרק שהורכבה אז משחקני קטרגל וליגות נמוכות, לא הציגה יכולת טובה מול המקצוענים בהובלת מרלוס ואנדריי ירמולנקו. השער היחיד במשחק, שהתקיים ללא קהל, הגיע בדקה ה-80 כשמילאן שקריניאר ספק-הכשיל את ויקטור ציגנקוב בתוך הרחבה, והשופט שרק לפנדל מפוקפק. ירמולנקו ביצע את כדור העונשין ללא תקלות ונתן לאוקראינה ניצחון יקר שיכול לקרב אותה ליורו לאחר הכישלון להעפיל למונדיאל.

וויילס – דנמרק 2:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
דנמרק, שחזרה לסגל המקורי שלה לאחר שנמצא פיתרון זמני לסכסוך בין השחקנים להתאחדות, השיגה שלוש נקודות ראשונות וחשובות אצל וויילס החזקה, שהגיעה לאחר 1:4 משכנע על אירלנד. גיבור הערב היה כריסטיאן אריקסן, שבדקה ה-32 קיבל כדור מהנריק דלסגארד ובעט שטוח פנימה. הוא הכפיל את התוצאה עם פנדל (62), והדנים יכולים להיות מרוצים גם מהיכולת, בתקווה לשמור עליה גם למשחק נגד אירלנד באוקטובר.

קפריסין – סלובניה 1:2
אחרי ההפסד לנורבגיה, רן בן שמעון ונבחרתו השיגו ניצחון ראשון בקמפיין לאו דווקא בזכות יכולת טובה אלא בזכות הרבה מזל. רוברט בריץ' העלה את הסלובנים ליתרון בדקה ה-52, ופיירוס סוטיריו השווה (69). המשחק היה קרוב להסתיים בתיקו, שלא שירת אף אחת מהנבחרות, אבל פטאר סטויאנוביץ' כבש שער עצמי בדקה ה-89 והעניק לבן שמעון שלוש נקודות יקרות.

תוצאות נוספות
בולגריה – נורבגיה 0:1
לבולגריה: רדוסלאב ואסילב (59)

מקדוניה – ארמניה 0:2
למקדוניה: אזגיאן אליוסקי (13 בפנדל), גוראן פאנדב (59)

גאורגיה – לטביה 0:1
לגאורגיה: טורניק אוריאשווילי (77)

ליכטנשטיין – גיברלטר 0:2
לליכטנשטיין: דניס סלאנוביץ' (32), סנדרו וייזר (72)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי